Miejsce na Twoją reklamę



Turystyka biznesowa ma coraz większe znaczenie. Biznesmeni przyjeżdżający do naszego kraju zostawiają więcej pieniędzy niż normalni turyści zwiedzający atrakcje turystyczne. Niestety Polska boryka się z problemem niewystarczającej ilości centrów targowych. Inwestycje infrastrukturalne związane z budową, rozbudową i wyposażeniem obiektów konferencyjnych można sfinansować przy użyciu środków unijnych. W diagnozie społeczno-gospodarczej wielu województw zauważono braki lokalowe uniemożliwiające organizację imprez o charakterze ponadregionalnym i międzynarodowym. Regionalne Programy Operacyjne mają zmienić ten stan rzeczy.
W dobre centrum kongresowo – konferencyjne powinno być wyposażone każde polskie miasto. W naszych artykułach zwracamy uwagę na strategie rozwoju polskich miast i działania podejmowane w celu rozpoczęcia budowy. Dzięki partnerstwu publiczno-prywatnemu możliwe są inwestycje w atrakcyjnych lokalizacjach, które mogą zostać nowymi wizytówkami polskich miast.
Sądzimy, że nasze artykuły będą dla Państwa źródłem wiedzy nt e-marketingu w branży turystycznej. Publikowane artykuły przeznaczone są dla wszystkich dostawców usług turystycznych: od hoteli, przez linie lotnicze aż do wszelkich innych firm i organizacji tworzących produkty lub usługi przeznaczone dla osób zainteresowanych turystyką - zarówno prywatną, jak i biznesową.
W kategorii „Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne” opisujemy ponadto planowane wydarzenia na rynku turystycznym. Polecamy z odpowiednim wyprzedzeniem imprezy, targi i konferencje turystyczne, w których warto wziąć czynny udział.

Zobacz wszystkie artykuły dotyczące zagadnienia Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne

Szczególnie Państwa uwadze polecamy artykuły poświęcone poniższym tematom:






czytaj więcej


Miejsce na Twoją reklamę