Szkolenie własnych pracowników z reklamy w Google AdWords efektywniejsze od Agencji

Linki Sponsorowane Google AdWords wyświetlane są na stronach z wynikami wyszukiwania. Składają się z trzech linijek tekstu, w których należy zawrzeć całą treść jaką chcemy przekazać naszym potencjalnym klientom oraz czwartej linijki pokazującej adres strony www, na którą nastąpi przekierowanie w wyniku kliknięcia w dany link. Wyświetlenie reklamy następuje w wyniku wpisanego przez internautę „zapytania”, a kliknięcie w reklamę pociąga za sobą opłatę którą pobiera firma Google. Narzędzie Google Adwords pozwala za naprawdę niewielkie pieniądze spróbować swoich sił w reklamie internetowej. Wystarczy wpłacić minimalną wymaganą kwotę 40 zł i mamy aż 20 zł na zabawę w promocję naszego biznesu (Google pobierze od nas 20 zł jednorazowej opłaty aktywacyjnej). 20 zł to z pewnością niewiele, ale już nawet ta kwota pozwoli nam zobaczyć naszą reklamę w NAJPOPULARNIEJSZEJ wyszukiwarce na świecie!

Jak zarządzać swoją reklamą w Google AdWords?

Istnieją dwa rozwiązania możemy tworzyć reklamę sami, albo zlecić ją agencji reklamowej, która (niestety nie za darmo) stworzy nam np. kilkaset słów kluczowych, treści reklam i skonfiguruje nasze konto AdWords.

Warto więc rozważyć możliwość, by przed zleceniem prowadzenia kampanii reklamowej wybranej agencji spróbować powierzyć taką kampanię własnemu pracownikowi, którego przeszkolimy za naprawdę niewielkie pieniądze (szkolenia na poziomie podstawowym kosztują 490 zł brutto za dzień natomiast na poziomie zaawansowanym 970 zł brutto). Nawet jeśli rezultaty będą niezadowalające, będzie to metoda zdobycia dodatkowej wiedzy i zdobycia sposobu na sprawdzenie, czy skuteczność wybranej przez nas agencji jest lepsza.

Jeżeli już zlecają Państwo reklamę agencji zewnętrznej lub zajmuje się tym Wasz pracownik zawsze warto poznać możliwości AdWords. Dzięki temu, jak równy z równym będą Państwo w stanie rozmawiać z osobami wydającymi Wasze pieniądze. Już nikt tak łatwo Wam nie wmówi, że „tak się nie da w AdWords”.

Na szkoleniu można zdobyć wiedzę nt:
1) budowy kampanii Google AdWords,
2) poprawy wyników (optymalizacji) istniejących kampanii
3) obsługi narzędzi w koncie AdWords
4) narzędzia Google Analytics do śledzenia rezultatów działań w internecie

Zapisy i specjalna oferta dla użytkowników drogowskaz.com.pl

Informacje o terminach, miejscach nadchodzących szkoleń i zapisach znajdą Państwo na stronie Edu-partner.com.pl

Aby otrzymać rabat dla użytkowników portalu drogowskaz.com.pl w wysokości 10% od cen opublikowanych na stronie Edu-partner.com.pl należy w trakcie rejestracji na szkolenie wpisać kod promocyjny „drogowskaz02”.

Specjalna oferta dla użytkowników portalu drogowskaz.com.pl jest ważna do 31 września 2013 roku.

MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl