Szkolenia AdWords, czyli jak wziąć linki sponsorowane we własne ręce.

Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, jednak postaramy się przedstawić kilka pytań i odpowiedzi, które pomogą w decyzji.
1. Czy masz czas poświęcić kampanii reklamowej minimum godzinę dziennie?
Tak -> Warto spróbować własnych sił w prowadzeniu reklamy w AdWords.
Nie -> Idź do pytania nr. 2
2. Czy jest w firmie ktoś, komu możesz powierzyć obsługę kampanii reklamowej?
Osoba ta powinna cechować się kreatywnością, mieć własne ciekawe pomysły, posiadać umiejętność kojarzenia faktów i analizy dużych ilości danych liczbowych.
Tak -> Warto spróbować powierzyć taką kampanię pracownikowi i poczekać na rezultaty (choćby były słabe, zawsze będzie to metoda zdobycia dodatkowej wiedzy i nawet jeśli zdecydujesz się w efekcie skorzystać z usług agencji, będziesz wiedział jak z nią rozmawiać i jak kontrolować jej pracę)
Nie -> Idź do pytania nr. 3
3. Czy możesz zatrudnić w swojej firmie kogoś do obsługi kampanii reklamowej?
Tak -> Pamiętaj, że osoba na to stanowisko musi albo już umieć posługiwać się systemem AdWords, albo będzie musiała być przeszkolona. Zarówno stworzenie nowego miejsca pracy jak i proces edukacji będzie kosztowny i należy brać pod uwagę, że całe przedsięwzięcie może mimo wszystko nie przynieść zadowalających wyników. Należy też zdecydować, czy praca ma być zdalna, czy też będzie to stanowisko u Ciebie w biurze.
Niestety, ale nawet osoba biegła w zakresie reklamy AdWords, jeśli nie ma na nią czasu, nie będzie efektywna. To przełoży się bezpośrednio na bardzo mizerne wyniki całej kampanii.
Nie -> Idź do odpowiedzi nr. 4
4. Skorzystaj z agencji reklamowej. Nie czytaj więcej tutaj, przejdź do strony poświęconej linkom sponsorowanym
Jeśli jednak zdecydowałeś się wziąć linki sponsorowane we własne ręce i zająć się tym samemu, to pamiętaj, że wiąże się to z koniecznością nauki nowego systemu i poświęcenia mu sporej ilości czasu. Warto w takiej sytuacji skorzystać ze szkoleń z obsługi AdWords, które prowadzone są na różnych poziomach. Nawet osoba, która nie znaja się na reklamie, ale potrafi korzystać z wyszukiwarki internetowej, znajdzie ofertę szkoleniową dla siebie.
Jakie szkolenie wybrać?
W chwili obecnej szkolenia z reklamy w AdWords stają się coraz bardziej popularne. Coraz więcej firm prowadzi już takie szkolenia. Dzięki szkoleniom na poziomie podstawowym nauczysz się jak sobie radzić z rozpoczęciem kampanii. Na szkoleniu zaawansowanym osoby, które już rozpoczęły swoją przygodę z AdWords, będą mogły pogłębić swoją wiedzę i nauczyć się więcej na temat optymalizacji reklamy i sposobów zwiększenia przychodów z linków sponsorowanych.
![]() |
Skorzystaj ze specjalnej oferty przygotowanej przez sprawdzonych partnerów dla czytelników drogowskaz.com.pl Zobacz szczegóły oferty |