Przewodnik po świecie reklamy internetowej

Jeżeli chcesz reklamować swoje miasto lub region w którym mieszkasz – pomyśl o niestandardowej formie reklamy. Z pewnością słyszałeś wiele o reklamie prasowej, billboardowej, czy marketingu szeptanym.

Ale czy znasz możliwości reklamy internetowej?

Czy chcesz aby strona internetowa Twojego regionu lub miasta była wysoko w wynikach wyszukiwarek internetowych? Jeżeli tak, możesz to osiągnąć w prosty sposób. Istnieją dwie możliwości: pozycjonowanie stron oraz reklama w formie linków sponsorowanych.

Wiele osób uznaje pozycjonowanie za najtańszą i najskuteczniejszą formę promocji w internecie. W pozycjonowaniu płacisz za efekt. Celem firm pozycjonerskich są działania zmierzające do umieszczenia linku do strony Twojego regionu lub miasta jak najwyżej w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania. Płacisz za uzyskaną pozycję, przeważnie za pierwszą dziesiątkę lub pierwszą dwudziestkę, za każdą wybraną przez Ciebie frazę np. „miejscowość nadmorska”, „ścieżki rowerowe dla turystów” itd. W odróżnieniu od Adwords nie płacisz za kliknięcia Internautów w Twoje reklamy. Niestety proces pozycjonowania jest długotrwały – może trwać nawet kilka miesięcy i na dokładkę nie ma możliwości zagwarantowania utrzymania osiągniętych pozycji.
Dowiedz się więcej
na temat pozycjonowania

i skorzystaj ze specjalnej oferty
dla czytelników drogowskaz.com.pl



Jeżeli nie chcesz czekać na efekty pozycjonowania możesz skorzystać z linków sponsorowanych. Według serwisu ranking.pl z dnia 29.X.2008r. aż 93% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Chcesz do nich dotrzeć z dnia na dzień? Skorzystaj z narzędzia Google AdWords. W porównaniu z pozycjonowaniem w AdWords płacisz za każde kliknięcie Internauty w Twoją reklamę co jest równoznaczne z odwiedzeniem Twojej strony www. Możesz tworzyć nieograniczoną liczbę kampanii i słów kluczowych pod którymi wyświetli się Twoja reklama, a płacisz tylko za kliknięcia. Twoje wydatki są wprost proporcjonalne do wielkości ruchu, jaki trafia na Twoją witrynę z Google Adwords.
Wpisz na Google.pl „tania miejscowość nadmorska” i pomyśl jak szybko dzięki reklamie AdWords trafią do Ciebie klienci.

Musisz się jednak zastanowić, czy chcesz tworzyć kampanie AdWords samodzielnie, czy też może zlecić to zewnętrznej firmie?

Możesz szybko i efektywniej rozpocząć reklamę AdWords zlecając jej przygotowanie i prowadzanie firmie zewnętrznej. To ona stworzy dla Twojego regionu lub miasta konto AdWords, wybierze odpowiednie słowa kluczowe, stworzy kampanie, zoptymalizuje kampanię tak by przynosiła dla Ciebie zysk. Firmy tego typu zwane są agencjami interaktywnymi i zajmują się m.in. codziennym nadzorem nad kampaniami w linkach sponsorowanych.

Dowiedz się więcej na temat
linków sponsorowanych w Google AdWords

i skorzystaj ze specjalnej oferty
dla czytelników drogowskaz.com.pl










Możesz też samodzielnie zająć się swoja kampanią w linkach sponsorowanych. Pamiętaj jednak, że potrzeba do tego dużej wiedzy i doświadczenia. Doświadczenie musisz zdobyć sam – przyjdzie ono z czasem. Ale wiedzę możesz zdobyć na szkoleniu. Podczas takiego szkolenia poznasz zasady funkcjonowania, budowę, możliwości konta AdWords. Poznasz ciekawe problemy i sposoby ich rozwiązania, a ponadto wykładowcy podczas warsztatów odpowiedzą na Twoje pytania.

Dowiedz się więcej na temat szkoleń dotyczących
prowadzenia reklamy w Google AdWords

i skorzystaj ze specjalnej oferty
dla czytelników drogowskaz.com.pl











Pewnie zastanawiasz się czy zainwestowane środki się zwrócą?

Tworząc kampanie AdWords (czy to samodzielnie, czy zlecając to wyspecjalizowanej firmie) należy pamiętać o konwersji. Każda wydana złotówka na reklamę musi przynieść Twojej firmie zysk! Jeżeli na reklamę w internecie przeznaczysz 10 000 zł. powinny Ci się one zwrócić. Zwrot z inwestycji pomoże Ci oszacować rentowność korzystania z danych rozwiązań. Dla jednej firmy racjonalne będzie wydanie pieniędzy na mailing oraz bannery, dla drugiej zainwestowanie tych pieniędzy w reklamę AdWords. Z narzędziem liczącym współczynnik ROI inwestujesz w opłacalne formy reklamy i oszczędzasz swój cenny czas.

Dowiedz się więcej na temat
metod analizy konwersji w internecie

i skorzystaj ze specjalnej oferty
dla czytelników drogowskaz.com.pl











Prawda, że wiele możliwości kryje reklama internetowa? Każda firma ma inne potrzeby i sama musi podjąć decyzję w jaki sposób optymalnie się reklamować. Przewodnik Drogowskazu wskaże Ci mocne i słabe strony każdej z proponowanych metod promocji. Wybierz te z nich, które najlepiej przekładają się na Twój rozwój i zysk finansowy! Skorzystaj z reklamy w Internecie już dziś! Specjalne promocje dla czytelników drogowskazu ułatwią Ci podjęcie decyzji.

MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl