O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl



Rynek budownictwa hotelowego w Polsce cechuje ciągły wzrost. Inwestorzy wykorzystują środki unijne na rozwój turystyki tak by tereny niedoinwestowane zaczęły przynosić zysk. Perspektywa zorganizowania przez Polskę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej zachęca do rozpoczęcia działań promujących polskie hotele, hoteliki oraz obiekty Spa. Konkurencja na rynku hotelowym jest bardzo duża. W promocji hoteli i Spa najistotniejszym problemem z którym specjaliści od marketingu muszą sobie poradzić jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Wysokiej klasy apartamenty nie będą więc promowane w całej Polsce, a na wybranym terenie. Pokonanie konkurencji i przyciągnięcie turystów zapewni hotelom przychód.
Nasze artykuły opisują bieżące trendy na rynku światowym, analizujemy ich wpływ na naszą rodzimą gospodarkę w kontekście rozwoju turystyki. Opisujemy działania inwestycyjne i promocyjne globalnych sieci hotelowych o wysokim i średnim standardzie. Ponadto koncentrujemy uwagę czytelników na prywatne kwatery agroturystyczne oraz obiekty kameralne. Przedstawienie piękna i różnorodności małych hotelików w trakcie kampanii promocyjnej nie jest zadaniem trudnym.
Zapraszamy do lektury wywiadów z ekspertami branży hotelarskiej, właścicielami i managerami obiektów hotelowych. Polecamy gorąco opisy projektów budowlanych nowoczesnych obiektów Spa, apartamentów i hoteli. W kategorii „Promocja Hoteli i Spa” znajdą również Państwo przykłady działań promocyjnych polskich hoteli m.in. Holiday Inn oraz opinie ekspertów Europejskiego Funduszu Hipotecznego.

Poniżej przedstawiamy Państwu różne metody, które pozwalają na zwiększenie ruchu internautów. Odpowiednie dobranie typów reklamy oraz połączenie z dobrym systemem statystycznym pozwala z internautów zrobić Państwa klientów.

1. Reklama w Wyszukiwarkach internetowych (tj. Google, Onet.pl, WP.pl)


Znacząca większość internautów (aż 98%) korzysta z wyszukiwarek. Warto zatem reklamować się właśnie w tym miejscu w którym internauci zaczynają swoje wizyty.

a) Pozycjonowanie witryny www
Pozycjonowanie jest to usługa polegająca na podnoszeniu pozycji witryny w wyszukiwarce. Jak można łatwo sprawdzić wyniki wyszukiwania posortowane są od najlepszych do najgorszych(lub może lepiej do najmniej trafnych). Dzięki pozycjonowaniu można wpłynąć na te pozycje i wskoczyć na lepsze pozycje. To zaś przełoży się na większą ilość internautów na Państwa stronie www. Reklama w linkach sponsorowanych Programy Partneriskie