Dzięki rozwojowi Internetu oraz działaniom marketingowym region stał się produktem. Konkurencja między regionami górskimi - morskimi, województwami wschodu i zachodu wymaga od przedstawicieli samorządów lokalnych konkretnych działań. Dzięki nim produkt - region ma szansę się dobrze sprzedać i przyciągnąć nowych turystów. Promocja regionu nie jest działaniem prostym, ale możliwym do zrealizowania. Nasze artykuły zawierają praktyczne rady jak wypromować region. Przykładem może być seria artykułów opisujących krok po kroku przygotowanie nowej strategii promocyjnej Lublina.
Promocją regionu zajmują się również liczne instytucje. Nawiązanie współpracy właśnie z nimi może przynieść wymierne efekty. Polska Organizacja Turystyczna oraz działania jej oddziałów są opisywane w licznych artykułach naszego serwisu. Na szczególną uwagę zasługują kampanię zrealizowane dzięki dotacjom unijnym.
Opisujemy dziesiątki inicjatyw lokalnych - Wirtualny Wrocław, Poznań za pół ceny, Małopolskie dźwięki, Dumy i radości Śląska i wiele, wiele innych...
Zwracamy uwagę na działania marketingowe w Internecie (kampanie AdWords, bannerowe, mailingowe), outdoroowe (citylighty, billboardy).
Przybliżamy naszym czytelnikom kampanie zagraniczne - Kraków w Madrycie.

Zobacz wszystkie artykuły dotyczące zagadnienia Promocja Regionu

Szczególnie Państwa uwadze polecamy artykuły poświęcone poniższym tematom:






czytaj więcej


Miejsce na Twoją reklamę