Miejsce na Twoją reklamę



Każde biuro podróży funkcjonuje dla turystów. Musi zapewnić swoim klientom wysoki poziom usług, najpopularniejsze kierunki wycieczek oraz adekwatne do oferty ceny. Z tymi zadaniami biura podróży radzą sobie najlepiej. Problemy zaczynają się gdy stali klienci odchodzą do konkurencji, która przekonała ich rabatami, gratisami, prezentami… Turyści ulegają marketingowym sztuczkom. Cena nie jest głównym motorem napędzającym klientów. Każdy racjonalnie myślący zna przykłady atrakcyjnych last minute za 500zł., które skończyły się koczowaniem na lotnisku albo upadłością przewoźnika. Niska cena, którą promują liczne biura podróży to często odpowiednik niskiego poziomu usług oraz braku należytych gwarancji, a przecież na tym nam nie zależy?

Nie jest tajemnicą, że usługi biur podróży nie są dla wszystkich. Wymagającego i zamożnego turystę stać na wysoki standard świadczeń. Po co kusić go ofertą last minute, jeżeli kryje się pod nią nieświeże pieczywo na śniadanie, pokój z widokiem na myjnię samochodową, czy podróż starym autokarem?

Jeżeli kogoś nie stać na wysoki standard i nocleg w apartamencie nie powinien dać się zwieść sztuczkom hochsztaplerów. To dla nich jest przecież dedykowany segment wyjazdów indywidualnych. Dzięki Internetowi mają możliwość bezpośredniego zarezerwowania taniego i sprawdzonego noclegu oraz kupna biletu lotniczego, nie płacąc prowizji tour operatorowi.

Dla tych zamożniejszych nie wystarczy promocja w lokalnej prasie, czy wydrukowanie jednego katalogu wycieczek. Aby przekonać do siebie należy przygotować i realizować skuteczną strategię promocyjną, zatrudnić osobę do działu promocji biura, a przede wszystkim przeznaczyć środki pieniężne na promocję.

W naszych artykułach znajdą Państwo informacje nt opłacalności kampanii promocyjnych. Wskazujemy najpopularniejsze i najbardziej opłacalne metody i działania. Zwiększenie popularności biura podróży może mieć miejsce dzięki kampaniom w outdoorze i internecie. W naszych artykułach można znaleźć szczegółowe opisy i wizualizacje zakończonych kampanii. Opisujemy szczegółowo target, cele, zasięg działań marketingowych ogólnopolskich biur podróży.

Zwracamy również uwagę na rozwój polskich serwisów internetowych oferujących zagraniczne wyjazdy. To one najczęściej korzystają z niekonwencjonalnych środków promocji m.in. reklama AdWords, bony wycieczkowe. Zachęcamy do lektury artykułów poświęconych konkretnym serwisom internetowym, a w szczególności wywiady z ich właścicielami. Ponadto międzynarodowe i krajowe targi turystyczne, o których informujemy na bieżąco są doskonałą okazją do rozszerzenia grona klientów.

Zobacz wszystkie artykuły dotyczące zagadnienia Promocja Biur Podróży

Szczególnie Państwa uwadze polecamy artykuły poświęcone poniższym tematom:








czytaj więcej


Miejsce na Twoją reklamę