Biuro podróży tylko dla singli – Lately

Walka o klienta podróżującego samotnie trwa od dawna. Biura podróży wydają niemałe pieniądze na reklamę Adwords i pozycjonowanie się pod hasłem „wakacje dla singla”. Problem tylko w tym, że brakuje im oręża, produktu, który odpowiadałby zapytaniu. Wyniki wyszukiwania prowadzą do setek ofert, które charakteryzują się jedynie tym, że dostępne hotele są przeznaczone tylko dla dorosłych lub funkcjonują w koncepcie klubowym. Jednak nawet wybór najbardziej rozrywkowej destynacji nie zapewni klientowi możliwości nawiązania nowych, ciekawych znajomości. Bronią nowo powstałego biura podróży dla singli Lately ma być właśnie gwarancja odpowiedniego towarzystwa. – Doszłam do wniosku, że osoby wpisujące w internecie hasła takie jak „wakacje dla singli” nie znajdują tego, czego dokładnie poszukują. Żadna oferta nie pozwala im na poznanie nowych osób w takim stopniu, w jakim byłoby to możliwe według mojego pomysłu – mówi Małgorzata Nałęcz, założycielka Lately. Pomysł opiera się na połączeniu wakacji all inclusive z koncepcją speed datingu, czyli spotkania grupy singli w zbliżonym wieku. Około dwudziestu kobiet i tyle samo mężczyzn już pierwszego dnia ma okazję nawiązać rozmowę na tak zwanej szybkiej randce. Kolejne dni urlopu to szansa na lepsze przyjrzenie się innym uczestnikom podczas organizowanych przez biuro Lately wycieczek, zajęć sportowych i rekreacyjnych. – Po powrocie z wakacji, tak jak po klasycznym speed datingu, możemy dostać kontakt do tych osób, które wpadły nam w oko – wyjaśnia pomysłodawczyni.

Dodatkowym atutem propozycji biura Lately jest możliwość zakwaterowania w pokoju dwu- lub kilkuosobowym, co zdecydowanie obniża koszt wakacji dla klienta, a dla touroperatora i hotelarza jest szansą na zmaksymalizowanie wykorzystania możliwości obsługowych.

Na początku działalności chciałabym organizować dwa wyjazdy w miesiącu, również w zimie, np. na Wyspy Kanaryjskie. Obecnie badam, kto jest najbardziej zainteresowany tego typu ofertą: w jakim wieku jest mój potencjalny klient, jaki ma budżet, gdzie mieszka i gdzie chciałby polecieć na wakacje – mówi Małgorzata Nałęcz. Jak twierdzi, aż 6% odwiedzających stronę Lately.pl wyraża swoje zainteresowanie poprzez wypełnienie formularza, zapis do newslettera lub wysłanie wiadomości. – To stanowi najlepszą motywację do dalszej pracy nad ofertą wakacji tylko dla singli – dodaje założycielka Lately.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl