AIR FRANCE KLM partnerem Festiwalu Filmowego Pięć Smaków

Festiwal Filmowy Pięć Smaków to prawdziwa uczta dla koneserów azjatyckiego kina. Jest on już organizowany po raz po raz siódmy. W tym roku, jednym z partnerów przedsięwzięcia zostały również AIR FRANCE KLM, oferujące aż 25 połączeń do 12 krajów w regionie Azji i Pacyfiku.

W programie 7. edycji Pięciu Smaków znalazło się ponad 50 filmów. Spośród nich „Homostratus” Siu Pham będzie premierą światową, natomiast „Hanyut. Szaleństwo Almayera” U-Wei Bin Haji-Saariego premierą europejską. Wśród gości festiwalu znaleźli się m.in. U-Wei Bin Haji-Saari – reżyser „Hanyut. Szaleństwo Almayera”, Midi Z. – twórca „Biednych ludzi”, Siyuan Zhao – odtwórczyni głównej roli w „Wilgotnych snach” Yang Liny, Afshin Salamian – producent filmu „Homostratus”. Dzięki porozumieniu z AIR FRANCE KLM bilety na filmy festiwalowe będzie można również wygrać na facebookowym profilu KLM Polska.

Logo KLM

„Festiwal Filmowy Pięć Smaków to bardzo prestiżowe wydarzenie. Cieszymy się, że możemy być jego partnerem i zapewnić przeloty dla zaproszonych gości. Azja jest coraz bardziej ważnym i popularnym kierunkiem na mapie wyjazdów zarówno służbowych, jak i turystycznych, dlatego stale staramy się rozwijać naszą siatkę połączeń w tej części świata. W tym roku uruchomiliśmy loty do kilku nowych destynacji. KLM, jako pierwsza europejska linia lotnicza, oferuje na przykład bezpośrednie połączenie z Amsterdamu do miasta Fukuoka na japońskiej wyspie Kiusiu.” – powiedziała Chloe Marchand, Dyrektor Generalna AIR FRANCE KLM w Polsce. „Azja jest mi także szczególnie bliska, ponieważ ostatnie kilka lat spędziłam w Singapurze, piastując stanowisko dyrektora handlowego AIR FRANCE KLM w regionie SIAN (Singapur, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia). W wolnym czasie dużo podróżowałam z rodziną, zarówno po Singapurze, jak i krajach sąsiednich. Muszę przyznać, że zachwycający krajobraz i wyśmienita kuchnia zapada w pamięć. Mam nadzieję, że uda mi się ponownie odwiedzić ten kontynent w najbliższym czasie.” – dodaje Chloe Marchand.

Azja w bliskim zasięgu

Tętniące życiem, pełne niesamowitych smaków i egzotyki azjatyckie metropolie, dzięki rozległej siatce połączeń francusko-holenderskiego przewoźnika, są obecnie bardziej dostępne dla podróżnych z Polski, niż jeszcze kilka lat temu. Grupa AIR FRANCE KLM oferuje aż 25 destynacji w regionie Azji i Pacyfiku. Najwięcej dostępnych miast, bo aż 8 jest w Chinach (Pekin, Szanghaj, Hong Kong, Kanton, Chengdu, Hangzhou, Wuhan i Xiamen), Indiach (Nowe Delhi, Bangalore, Bombaj) i Japonii (Fukuoka, Osaka, Tokio). AIR FRANCE KLM lata również do Indonezji (Denpasar, Dżakarta), Wietnamu (Hanoi, Ho Chi Minh – dawny Sajgon), Korei Południowej (Seul), Malezji (Kuala Lumpur), Singapuru, Tajlandii (Bangkok), Nowej Kaledonii (Noumea) oraz na Filipiny (Manila) i Tajwan (Tajpej).

Dalekowschodnie smaki na pokładzie samolotów

Na trasach azjatyckich pasażerowie AIR FRANCE, jak i KLM mają zazwyczaj możliwość skosztowania orientalnego posiłku w ramach bezpłatnego serwisu pokładowego. W zależności od destynacji może to być danie np. chińskie, hinduskie, koreańskie, etc.

Chiny-1

Z kolei pasażerowie KLM podróżujący z Kuala Lumpur do Amsterdamu, mieli możliwość degustacji dań tradycyjnej kuchni Cristang (w Klasie Ekonomicznej do końca sierpnia, a w Klasie Biznes – do końca maja), przygotowanych wg przepisów słynnej szefowej kuchni − Céline Marbeck, autorki książki „Cuzinhia Cristang”. Przewoźnik oferował w menu takie potrawy jak: seybak salad (sałatka z jajkiem na twardo, sałatą, ogórkiem, tofu i sosem chili), beef semur z ryżem (wołowina gotowana na wolnym ogniu, marynowana wcześniej w sosie sojowym i ostrym occie), Dutch chicken curry (kurczak doprawiony m.in. kolendrą, anyżem, kuminem i galangalem) oraz bolu cocu (ciasto kokosowe z sosem custard).

Pasażerom, którzy chcieliby poznać więcej smaków Azji w drodze na ten kontynent, AIR FRANCE i KLM oferują również przysmaki z „menu à la carte”. Można je zamówić za pośrednictwem strony internetowej danej linii za opłatą (od 12 do 28 EUR) jako dodatkowe danie, poza bezpłatnym cateringiem. W ofercie „à la carte” są między innymi azjatyckie specjały, a wśród nich japońskie sushi, wędzony łosoś z majonezem wasabi, ale także sałatka wakame z wodorostów morskich. W karcie są również dania z kurczaka z ryżem i warzyw oraz sałatka z makaronem japońskim i sezamem. Do tego specjalny deser.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl