Wizy, szczepienia i pogoda: oto najczęściej weryfikowane informacje przez osoby podróżujące służbowo

W raporcie z badań przeprowadzonych przez firmę i stowarzyszenie ACTE na temat wykorzystania technologii mobilnych* wymieniono usługi dodatkowe dopuszczane w regulaminach podróży służbowych.

Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej, przedstawiła najnowsze wnioski na temat usług dodatkowych oraz treści informacyjnych, które udostępniane są pracownikom podróżującym służbowo.

Na szczycie listy informacji, które należy udostępniać podróżującym służbowo pracownikom, są informacje wizowe (59%), a tuż za nimi znajdują się informacje o niezbędnych szczepieniach (41%) i o pogodzie (40%). Udostępniane powinny też być mapy miast (37%), a także informacje o restauracjach (25%) i imprezach rozrywkowych (10%).

Travelport_

Do najczęściej akceptowanych usług dodatkowych (po 57% każda) należy zgoda na nadbagaż oraz dostęp do hotelowych sieci Wi-Fi. Do popularnych opcji dopuszczanych przez przedsiębiorstwa należy również szybsza odprawa (45%), śniadanie w hotelu (45%) oraz udogodnienia w trakcie lotu (39%). 26% spośród ankietowanych przedsiębiorstw nie zezwala na rezerwację żadnych usług dodatkowych w przypadku podróży służbowych.

„Obserwujemy stały wzrost złożoności zakresu usług i opcji dodatkowych” — tłumaczy Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży w Polsce „Zróżnicowane usługi dodatkowe podlegają ponadto dalszej segmentacji, gdyż przedsiębiorstwa oferują dodatkowe udogodnienia, takie jak podniesienie klasy podróży czy dostęp do saloników biznesowych tylko wybranym grupom pracowników”.

„Potrzeby podróżnych stale rosną, a „pokolenie Y” oczekuje teraz treści dostosowanych do swoich potrzeb, interaktywnych planów podróży oraz możliwości łatwej rezerwacji usług dodatkowych. Opracowana przez firmę Travelport strategia zróżnicowanych produktów, która obejmuje jej innowacyjną platformę sprzedaży, umożliwia dystrybucję nowych usług, takich jak dostęp do saloników biznesowych i usługi bagażowe, dostosowanych do potrzeb tej nowej kategorii klientów” ― dodała Aleksandra Tomaszewska.

Źródło: informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl