Restauratorze! Sięgnij po SMS-y

Czy pomyślałeś kiedyś o wykorzystaniu SMS-ów w swoich kontaktach z klientami? Czy wiesz, że każda osoba odwiedzająca Twoją restauracją ma co najmniej jeden telefon komórkowy? Wykorzystaj to jako sposób kontaktu z gośćmi.

Codziennie użytkownicy telefonów komórkowych przesyłają sobie tysiące SMS-ów. Wiele z nich to wiadomości reklamowe. Czemu wciąż tak mała liczba restauratorów, korzysta z tego kanału informowania swoich klientów o ofercie? Każdy restaurator może budować swoją bazę kontaktów powoli i od podstaw. Można to zrobić prosząc klientów o wypełnienie krótkiego formularza lub uzupełnienie swoich danych na stronie www. Spróbuj i sprawdź jakie efekty przyniesie taka forma promocji.

1. Twórz oferty-niespodzianki

Jeśli w Twojej restauracji chwilowo brakuje gości, zaskocz ich i stwórz trwającą jedno popołudnie wyjątkową ofertę. Wyślij SMS z zaproszeniem na obiad w atrakcyjnej cenie. Spontaniczny jest przyjemny i skuteczny. Sprawia, że ludzie chcą być na liście odbiorców Twoich wiadomości.

2. Wysyłaj kody promocyjne

SMS to idealny sposób na obdarowywanie Twoich klientów. Spróbuj wysyłać wiadomości z unikalnymi kodami rabatowymi. Zachęcisz ich w ten sposób do ponownego odwiedzenia Twojej restauracji. Klienci będą zadowoleni, a Ty zmierzysz efektywność promocji, weryfikując liczbę wykorzystanych kodów!

board-3-1027543-s
Źródło: http://www.sxc.hu

3. Składaj życzenia urodzinowe

Niech Twoi klienci wiedzą, pamiętasz o ich świętach. Dzięki SMS możesz złożyć życzenia urodzinowe albo zaprosić jubilata na bezpłatny deser. Pamiętaj tylko, aby wiadomość została wysłana o w miarę wczesnej porze, aby mógł na spokojnie wszystko zaplanować.

4. Informuj o wydarzeniach

Organizujesz koncert, pokaz kulinarny lub artystyczny? Poinformuj o tym swoich klientów przez SMS. Zrób to z kilkudniowym wyprzedzeniem. To świetna okazja żeby wysłać specjalne zaproszenia. Możesz wysłać przypomnienie w dniu imprezy.

5. Kieruj na stronę www

Liczba użytkowników smartfonów stale rośnie. Wykorzystaj to! Dodaj do wiadomości adres www Twojej restauracji. Dzięki temu wzbudzisz ciekawość klientów i zwiększysz ruch na stronie. Co ważne, możesz w ten sposób przekazać więcej informacji.

6. Nadawaj komunikaty specjalne

Od czasu do czasu możesz informować klientów o tym, co dzieje się w Twojej restauracji. Nowe danie w menu, uruchomienie profilu na Facebooku czy okrągły jubileusz to doskonała okazja żeby wysłać wiadomość.

7. Organizuj konkursy

Angażuj swoich klientów i zachęcaj ich do rywalizacji. Zadaj krótkie pytanie np. dotyczące oferty Twojej restauracji. Pora obiadowa to najlepszy moment w ciągu dnia. Zwycięzcom wyślij powiadomienie o możliwości odbioru nagrody. W ten sposób zachęcisz klientów do przejrzenia menu..

Te i wiele innych to świetne sposoby na przyciągnięcie klientów w momentach niespodziewanego zastoju i zatrzymanie ich na dłużej. Takie zabiegi mogą sprawić, że jednorazowy klient może zostać na stałe.

Źródło: www.horecanet.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl