„Lubię Polskę” w 12 azjatyckich miastach
Rozpoczęła się kampania promocyjna w ramach projektu „Lubię Polskę” na rynkach azjatyckich – indyjskim, chińskim i japońskim. Pierwsza cykl prezentacji poświęcony branży spotkań i turystyce odbył się w Delhi, Kalkucie i Bombaju.
Pierwsza prezentacja w ramach kampanii „Lubię Polskę” przedstawiająca polski przemysł spotkań odbyła się wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju. W spotkaniach udział wzięli reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Mumbaju. Szacunkowa liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, którzy wzięli udział w trzech prezentacjach to około 200 osób.

Kolejny cykl prezentacji odbędzie się w Chinach w dniach 3–5 września 2013 r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 200 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Zaś 10 września rozpocznie się ostatni w 2013 roku roadshow, tym razem w Japonii. Polska oferta zostanie przedstawiona w Osace, Nagoi oraz Tokio dla około 100 zaproszonych gości.
Formuła roadshow zakłada zarówno prezentacje PCB Polskiej Organizacji Turystycznej oraz partnerów oraz czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawiera quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania są weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez polskich partnerów. Prezentacje organizowane są przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Japonii oraz przez wybrane na drodze przetargu home offices. Projekt „Lubię Polskę” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Źródło: www.meetingplanner.pl