Poznań cały czas obecny na rynkach zagranicznych

Poznań aktywnie promuje się na strategicznych dla siebie rynkach zagranicznych. Akcje promocyjne prowadzone przez Miasto mają na celu zwiększyć ruch turystów zagranicznych w Poznaniu. Każda z kampanii dopasowana jest do lokalnego rynku i zawiera charakterystyczne elementy mające przyciągnąć jak największą uwagę grup docelowych. W lipcu Miasto promowało się w Irlandii. Tym razem obszarem działań reklamowych jest Berlin i jego okolice.

poznan

Rozpoczęła się kampania promująca Poznań w Berlinie. Obecny w czterech stacjach radiowych spot wykorzystuje motyw popularnych berlińskich niedźwiedzi, które licznie odwiedzają poznańskie atrakcje takie jak Stary Rynek, Malta czy Stary Browar. Nagranie podkreśla przyjacielskie relacje pomiędzy mieszkańcami obu miast. Niedźwiedzie z mieszkańcami Poznania chętnie robią… „miśki” – bo tak właśnie witają się najbliżsi sąsiedzi. Oprócz rozgłośni radiowych, kampania obecna jest także na czterdziestu billboardach oraz niemal trzystu słupach reklamowych. Obecność akcji w internecie koncentruje się na banerach, które pojawiły się na dwóch portalach o charakterze informacyjno-rozrywkowym oraz szeregu witryn o tematyce podróżniczej i imprezowej. Kampania tak samo jak w przypadku akcji w Irlandii obecna jest na Facebook’u. Zarówno spot radiowy, billboardy, jak i banery w sieci zapraszają berlińczyków do odwiedzenia strony www.poznan.travel, która od niedawna dostępna jest także w języku niemieckim. potrwa do ósmego września.

Poznań coraz liczniej odwiedzają turyści zagraniczni. Informacje zgromadzone przez Centrum Informacji Turystycznej przy Starym Rynku pokazują, że w maju i czerwcu, tylko ten punkt odwiedziło łącznie ok. 12 tysięcy turystów z poza granic naszego kraju. W samym lipcu natomiast było to już blisko 19 tysięcy gości z zagranicy. Poznań najchętniej odwiedzają mieszkańcy Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Irlandii.

Poznań ciągle licznie odwiedzają także zagraniczne media. Na początku sierpnia ekipa telewizyjna z Kanady realizowała w Poznaniu projekt OK Poland!. Jest to program telewizyjny mający na celu wypromowanie ciekawych miejsc i regionów na terenie Polski.

Źródło: informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl