Prosty sposób na pozyskanie gości hotelu, na który nikt wcześniej nie wpadł
Wśród tylu dostępnych na rynku e-commerce rozwiązań oraz innowacyjnych narzędzi pozwalających na pozyskanie klienta przez internet, sieć hoteli Qubus wybrała… ankietę.

Już w lipcu bieżącego roku Qubus udostępnił dla swoich gości portal r.qubushotel.com, który ma na celu zbieranie opinii na temat jakości oferowanych przez siebie usług. Ankieta opublikowana na portalu zawiera kilka prostych pytań, które wypełnia się krócej niż 3 minuty. Można w niej ocenić pracowników, swój pokój pod względem wyposażenia, czystości, czy nawet jakości odbieranego sygnału wi-fi, a także jedzenie w hotelowej restauracji oraz zadowolenie z programu lojalnościowego Q-Club. Pole „uwagi dodatkowe” stało się najbardziej kreatywnym miejscem ankiety.
Qubus zebrał łącznie 1217 opinii, dzięki którym w ofercie hoteli pojawiły się Weekendy All Inclusive, jak również powstały specjalne promocje na pobyty rodzinne. Goście widząc zmiany, chętniej wypełniają ankiety, a co za tym idzie korzystają z usług hoteli, które otwarte są na ich opinie, czy propozycje.
Źródło: www.qubushotel.com.pl