Qubus bez zarzutu!

W pierwszej połowie czerwca firma zewnętrzna przeprowadziła audyt w wybranych losowo hotelach sieci Qubus. Badano zgodność standardów z normami systemu ISO 9001:2008. Wyniki kontroli są bardzo pozytywne!

th_350x241x100_w0logo-5.gif

Kontrola objęła bardzo szeroki obszar działalności obiektów m. in.: elementy z zakresu certyfikacji, czyli zarządzanie procesem świadczenia usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych. Pozytywnie ocenione zostały także, szeroki wachlarz szkoleń dla pracowników, odpowiednio zbudowana ścieżka rozwoju oraz wszelkie działania w obszarze komunikacji z gościem i zarządzanie opinią zwrotną. Tu podkreślono, że Qubus wykorzystuje odpowiednie metody monitorowania informacji i analizy danych. Podejmowane działania są cały czas doskonalone, a reakcje na informacje ze strony klientów są szybkie i prawidłowe.

Sieć Qubus Hotel jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008. Już od 2006 roku wszystkie obiekty tej sieci mogą poszczycić się doskonałą jakością obsługi gości.

Źródło: www.horecanet.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl