Qubus bez zarzutu!
W pierwszej połowie czerwca firma zewnętrzna przeprowadziła audyt w wybranych losowo hotelach sieci Qubus. Badano zgodność standardów z normami systemu ISO 9001:2008. Wyniki kontroli są bardzo pozytywne!

Kontrola objęła bardzo szeroki obszar działalności obiektów m. in.: elementy z zakresu certyfikacji, czyli zarządzanie procesem świadczenia usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych. Pozytywnie ocenione zostały także, szeroki wachlarz szkoleń dla pracowników, odpowiednio zbudowana ścieżka rozwoju oraz wszelkie działania w obszarze komunikacji z gościem i zarządzanie opinią zwrotną. Tu podkreślono, że Qubus Hotel wykorzystuje odpowiednie metody monitorowania informacji i analizy danych. Podejmowane działania są cały czas doskonalone, a reakcje na informacje ze strony klientów są szybkie i prawidłowe.
Sieć Qubus Hotel jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008. Już od 2006 roku wszystkie obiekty tej sieci mogą poszczycić się doskonałą jakością obsługi gości.
Źródło: www.horecanet.pl