Eurolot stawia na innowacyjne rozwiązania marketingowe

Eurolot będzie wkrótce korzystał z systemu SALESmanago Automation. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania, osoby korzystające ze strony internetowej przewoźnika, otrzymają automatycznie dopasowane oferty lotów czy usług dodatkowych.

To innowacyjne narzędzie marketingowe przydatne będzie zwłaszcza dla tych użytkowników strony internetowej www.eurolot.com, którzy odwiedzają ja często i poszukują informacji dotyczących konkretnych połączeń, miast i krajów do których latają samoloty przewoźnika oraz dodatkowych usług. Zastosowanie tego rozwiązania ułatwi pasażerom nawigację na stronie internetowej przy kolejnych odwiedzinach. Strona, jaką zobaczą, będzie dostosowywała się do ich potrzeb, a poszukiwane informacje znajdą się na wyciągnięcie ręki – już na stronie głównej.

System SALESmanago monitoruje zachowanie osób pojawiających się na stronie www, a następnie automatycznie dobiera dopasowane do profilu klienta elementy oferty.

– Kładziemy bardzo duży nacisk na dostosowanie naszej oferty do oczekiwań pasażerów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych będziemy w stanie wysyłać do zainteresowanych pasażerów informacje, których rzeczywiście poszukują – mówi Mateusz Kokosiński, Dyrektor Handlowy Eurolot SA.

Źródło: Informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl