TUI Travel wprowadza turystyczne sklepy przyszłości
TUI Travel ma innowacyjny pomysł na tak zwane „sklepy przyszłości”. Czym miałoby być owe „cudo? Otóż, „sklep przyszłości” to nic innego jak stacjonarny punkt sprzedaży w nieco zmodernizowanej formie.
Pod koniec tegorocznych wakacji, na terenie Wielkiej Brytanii uruchomiony ma zostać pierwszy taki „sklep przyszłości”, który będzie funkcjonował pod marką Thomson (od 2000 r. należącej do TUI Travel). W kolejnych kliku latach powstać ma około stu takich miejsc.

Innowacją ma być fakt, że owe sklepy wyróżniać się będą wielkim ekranem wideo zamiast ściany, prezentującym materiały z wakacyjnych kierunków. Będzie też dużo interaktywnych narzędzi, w tym na przykład – elektroniczne mapy. Doradcy mają pracować z klientami w „kawiarnianej” atmosferze, a do tego na terenie sklepy dostępny będzie darmowy internet bezprzewodowy.
Wydaje się więc, że idea sklepów przyszłości, to heroiczna próba połączenia zalet i przyzwyczajeń zakupów off- i online. Swoją drogą, ciekawe czy pomysł się sprawdzi oraz czy inne biura zainspirują się pomysłem w projektowaniu swoich punktów sprzedaży…
Źródło: www.dziennikturystyczny.pl