TUI Travel wprowadza turystyczne sklepy przyszłości

TUI Travel ma innowacyjny pomysł na tak zwane „sklepy przyszłości”. Czym miałoby być owe „cudo? Otóż, „sklep przyszłości” to nic innego jak stacjonarny punkt sprzedaży w nieco zmodernizowanej formie.

Pod koniec tegorocznych wakacji, na terenie Wielkiej Brytanii uruchomiony ma zostać pierwszy taki „sklep przyszłości”, który będzie funkcjonował pod marką Thomson (od 2000 r. należącej do TUI Travel). W kolejnych kliku latach powstać ma około stu takich miejsc.

TUI-Thomson-shop-520x314

Innowacją ma być fakt, że owe sklepy wyróżniać się będą wielkim ekranem wideo zamiast ściany, prezentującym materiały z wakacyjnych kierunków. Będzie też dużo interaktywnych narzędzi, w tym na przykład – elektroniczne mapy. Doradcy mają pracować z klientami w „kawiarnianej” atmosferze, a do tego na terenie sklepy dostępny będzie darmowy internet bezprzewodowy.

Wydaje się więc, że idea sklepów przyszłości, to heroiczna próba połączenia zalet i przyzwyczajeń zakupów off- i online. Swoją drogą, ciekawe czy pomysł się sprawdzi oraz czy inne biura zainspirują się pomysłem w projektowaniu swoich punktów sprzedaży…

Źródło: www.dziennikturystyczny.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl