Travelport przedstawia platformę Travelport Merchandising

Firma Travelport, jeden z największych dostawców usług i rozwiązań przeznaczonych dla firm z ogólnoświatowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu platformy Travelport Merchandising. Platforma ta całkowicie zmienia sposób, w jaki linie lotnicze mogą udostępniać biurom podróży swoje produkty i usługi.

Platforma Travelport Merchandising pozwala liniom lotniczym:
• spójnie i atrakcyjnie prezentować oraz dystrybuować pełną ofertę swoich produktów i usług we wszystkich kanałach sprzedaży;
• udostępniać oferty z wykorzystaniem technologii najlepiej dostosowanej do modelu biznesowego danej linii;
• osiągnąć większą spójność wizerunku marki poprzez kontrolowanie sposobu prezentacji produktów i usług linii we wszystkich kanałach;
• zwiększyć przychody poprzez wyróżnienie swojego produktu na tle konkurencji i zwiększenie sprzedaży dodatkowych usług;
• zapewnić wysoką jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach zwiększając konkurencyjność oraz umożliwiając osiąganie wyższych przychodów i większej rentowności.

Platforma Travelport Merchandising pozwala biurom podróży:
• uzyskać dostęp do pełnej gamy produktów linii lotniczych, w tym do produktów i usług dodatkowych, w ramach dobrze znanego, skonsolidowanego i zintegrowanego środowiska pracy, który pomaga im w dokonywaniu wyborów najkorzystniejszych dla klientów;
• oferować klientom lepszą, bardziej kompleksową obsługę, dowodząc dogłębnej wiedzy specjalistycznej biura na temat oferowanych produktów;
• utrzymać wysoki poziom produktywności i skrócić czas szkoleń.

Derek Sharp, Dyrektor Zarządzający ds. Dystrybucji i Sprzedaży Globalnej w firmie Travelport powiedział: „Platforma Travelport Merchandising otwiera drogę do znacznych zmian w obszarze dystrybucji, umożliwiając liniom lotniczym wchodzenie na rynek ze wszystkimi swoimi produktami we właściwym miejscu i czasie. Zapewnia całkowitą spójność sposobu prezentacji i sprzedaży oferty produktów linii lotniczej we wszystkich kanałach”.

Platforma Travelport Merchandising wykorzystuje najlepsze w branży technologie, które ułatwiają pozyskiwanie od linii lotniczych dodatkowych, bogatszych treści, niezależnie od ich źródła ― za pośrednictwem interfejsów API, z wykorzystaniem standardowych branżowych protokołów takich jak ATPCO, lub przy użyciu kombinacji tych metod. Platforma Travelport Merchandising umożliwia następnie wyświetlanie i promowanie tych treści we wszystkich kanałach sprzedaży.

Platforma Travelport Merchandising udostępnia 3 rozwiązania do sprzedaży detalicznej:

1. Travelport Aggregated Shopping ― rozwiązanie właśnie wprowadzane na rynek
Rozwiązanie to konsoliduje w ramach tego samego ekranu wyniki wyszukiwania produktów i ofert różnych przewoźników ― zarówno tych „tradycyjnych”, którzy dostarczają je przez ATPCO, jak i tych, z którymi firma Travelport utrzymuje połączenie przez API ― dzięki czemu nie trzeba powielać zapytań wysyłanych do systemów i porównywać wyników wyszukiwania na kilku ekranach. Travelport jest jedynym globalnym systemem dystrybucji (), który pozwala biurom podróży dokonywać zakupów u przewoźników obu typów w ramach jednego przepływu wyświetlania i rezerwacji. Mówiąc najprościej, rozwiązanie Aggregated Shopping pozwala liniom lotniczym dystrybuować ich treści w wybrany przez nie sposób, a biurom podróży umożliwia sprzedaż prezentowanych w ten sposób produktów w ramach spójnego, efektywnego środowiska pracy.

2. Travelport Ancillary Services ― moduł już dostępny na rynku
Moduł ten pozwala biurom podróży sprzedawać usługi dodatkowe linii lotniczych w ramach jednego procesu rezerwacji, dzięki czemu nie ma potrzeby przechodzenia do strony internetowej danej linii w celu uzyskania dostępu do pełnej gamy produktów przewoźnika.

3. Travelport Rich Content and Branding ― premiera zaplanowana na koniec 2013 r.
Opracowywany obecnie przy współudziale kilku linii lotniczych moduł Rich Content and Branding, wchodzący w skład platformy Travelport Merchandising, pozwala liniom lotniczym przekazywać informacje na temat zalet ich produktów biurom podróży, a za ich pośrednictwem – również ich klientom. Biura podróży mają dostęp do wszystkich informacji na temat produktów danej linii lotniczej objętych procesem rezerwacji. Pozwala to zwiększyć efektywność tego procesu i zdolność do podejmowania trafnych decyzji dotyczących organizacji podróży, a także podnieść poziom obsługi.

Wdrożenie modułu Travelport Aggregated Shopping dla linii lotniczych EasyJet
Na początku tego miesiąca firma Travelport wdrożyła moduł Aggregated Shopping dla linii lotniczych EasyJet ― jest to punkt zwrotny we wprowadzaniu na rynek platformy Travelport Merchandising. Dzięki temu biura podróży korzystające z systemów Travelport mogą teraz sprzedawać wszystkie połączenia i usługi dodatkowe linii EasyJet, w tym także te, które poprzednio były dostępne tylko w serwisie internetowym tego przewoźnika. Oznacza to, że Travelport jest jedynym systemem GDS, który pozwala biurom podróży kupować, wyceniać i rezerwować połączenia oraz produkty dodatkowe przewoźników wszystkich typów w ramach jednego procesu sprzedaży, niezależnie od technologii użytej do agregacji tych treści.

Platforma Travelport Merchandising ― przykłady wdrożeń

• Linie lotnicze Air Canada: aplikacja Travelport Agencia agreguje treści dostarczane za pośrednictwem połączenia API z danymi na temat połączeń lotniczych pozyskanymi za pośrednictwem ATPCO, aby zapewnić klientom korzystającym z systemu Travelport dostęp do wszystkich produktów sprzedawanych przez linie lotnicze Air Canada, w tym produktów dodatkowych, wraz z możliwością ich zakupu.

• Miejsca KLM Economy Comfort: powiązano mechanizmy łączności z wykorzystaniem standardów branżowych z własnym podejściem firmy Travelport, aby umożliwić firmie KLM opisanie jej produktu. Travelport był pierwszym systemem GDS, który umożliwił realizację transakcji dotyczących miejsc KLM Economy Comfort z wykorzystaniem EDM (Electronic Miscellaneous Document). Rozwiązanie to zostało już wdrożone i jest dostępne.

• Linie lotnicze British Airways: łączność za pośrednictwem interfejsu API. Biura podróży korzystające z systemu Travelport mogą już od pewnego czasu rezerwować przedpłacane miejsca na loty BA za pośrednictwem GDS.

• Usługi dodatkowe linii lotniczych Alitalia, Air New Zealand i Aegean: możliwość sprzedaży usług dodatkowych zgodnie z wytycznymi ATPCO, w oparciu o standard EDM (Electronic Miscellaneous Document).

Derek Sharp dodał: „Dla osób śledzących rozwój branży turystycznej platforma Travelport Merchandising oznacza przełomową zmianę i pozwala nam wyraźnie wyróżnić się na tle konkurencji. Oferujemy jedyny globalny system dystrybucji, który umożliwia liniom lotniczym podłączanie się do tej infrastruktury w preferowany przez nie sposób, w celu udostępniania pełnej oferty swoich produktów w sposób równie skuteczny we wszystkich kanałach dystrybucji. Oznacza to, że firma Travelport jest gotowa, chętna i zdolna do korzystania z nowych technologii, oraz że w praktyce już z nich korzysta, w celu współpracy z liniami lotniczymi zainteresowanymi zapewnianiem biurom podróży i klientom indywidualnym możliwości przeglądania, porównywania i zakupu połączeń w dowolnym kanale”.

Platforma Travelport Merchandising stanowi efekt konsekwentnych inwestycji firmy Travelport w najlepsze w branży technologie, które mają zapewnić liniom lotniczym możliwość atrakcyjnego prezentowania ich produktów poprzez biura podróży. Jednocześnie umożliwia biurom podróży i klientom indywidualnym dokładne zapoznawanie się z produktami i ofertami tych linii.

Źródło: Informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl