e-Travel Forum 2013 jeszcze bardziej przyjazne dla hoteli i biur podróży

etf

W dniach 22 – 23 stycznia 2013 r. w Warszawskim SOHO Factory odbędzie się szósta edycja konferencji , poświęcona problematyce sprzedaży produktów turystycznych przez Internet.

Każdego roku e-Travel Forum przyciąga blisko 200-250 przedstawicieli różnych krajów. Jest uważane za niepowtarzalną okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, poznania przedstawicieli wielu znamienitych firm oraz zapoznania się z aktualnymi trendami związanymi z tematyką e-commerce w turystyce.

Rok 2013 niesie za sobą nowe pomysły oraz koncepcje:

1. Reprezentanci średniego oraz wyższego szczebla menedżerskiego hoteli i biur podróży mogą rejestrować się bezpłatnie. Ze 100% rabatem z jednej firmy mogą zgłosić się maksymalnie dwie osoby. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

2. Po raz pierwszy w historii konferencji dwa dni e-Travel Forum zostaną podzielone tematycznie. Pierwszy (22.01) poświęcony będzie hotelom, drugi (23.01) – biurom podróży.

Poprzednie edycje z lat 2008 – 2012 spotkały się z bardzo pozytywną opinią w branży. Ważna i aktualna problematyka konferencji, poruszanie ambitnych tematów i doborowi mówcy przyciągały między innymi tour operatorów, menedżerów hoteli, biur podróży, linii lotniczych, przedstawicieli portali turystycznych i rezerwacyjnych, firm ubezpieczeniowych, consultingowych, jednostek samorządowych, reprezentantów uczelni oraz oferentów rozwiązań informatycznych.

„Kolejny raz dużo ciekawych treści, szerokie spectrum problematyki. Kilka naprawdę ciekawych prezentacji zmieniających sposób postrzegania niektórych tematów”
Wojciech Kazimierczak – Gromada

„Jedna z niewielu konferencji w Polsce, gdzie poruszane są tematy najnowszych trendów e-commerce w szerokim gronie specjalistów związanych z branżą turystyczną”
Barbara Berndt – Puro Hotel

„e-Travel Forum to obowiązkowy termin w kalendarzu każdego zainteresowanego tematyką e-commerce”
Katarzyna Wolszczak – Amadeus

„Konferencja (…) dała rzeczywisty obraz zmian które czekają rynek turystyczny. To miejsce, gdzie można nawiązać ciekawe kontakty biznesowe, wymienić się spostrzeżeniami”
Karolina Żmijewska – Optivo

Do końca listopada rada programowa czekać będzie na abstrakty od osób zainteresowanych wystąpieniem podczas e-Travel Forum 2013. Wszelkie pomysły, sugestie oraz zgłoszenia można bezpośrednio nadsyłać drogą mailową na adres biura organizacyjnego.

Kontakt:

Net Solutions
ul. Międzyborska 89,
04-013 Warszawa
tel. 22 250-28-69
fax. 22 250-11-67
biuro@e-travelforum.pl
www.e-travelforum.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl