53-procentowy współczynnik adaptacji Amadeus e-Travel Management, w niespełna pół roku od jego wdrożenia w rosyjskim oddziale Microsoftu!

null

Firma , wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, współpracuje z firmą Microsoft nad pierwszym dużym wdrożeniem swojego narzędzia do rezerwacji online w Rosji. e-Travel Management (AeTM) jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania podróżami służbowymi na jednym ekranie roboczym, umożliwiającym scentralizowaną obsługę przedsiębiorstw w zakresie wyjazdów biznesowych. Rozwiązanie typu multi-, wykorzystywane przez ponad 5200 korporacji na 59 rynkach, pomaga firmom obniżyć koszty i zyskać pełną kontrolę nad każdym aspektem podróży służbowej.

Microsoft ma już za sobą udane wdrożenia Amadeus e-Travel Management na 15 rynkach w regionie EMEA. W ciągu ostatnich 3 lat narzędzie to dynamicznie rozwijało się i jest obecnie szeroko stosowane w oddziałach firmy Microsoft w zachodniej i północnej Europie. Przykładowo w Niemczech, gdzie jest ono najpowszechniej stosowane, Microsoft osiągnął 85-procentowy wskaźnik adaptacji AeTM w pełnym roku finansowym 2011 w porównaniu do 62 proc. w pełnym roku finansowym 2008. We Francji liczba ta osiągnęła 82 proc. od poziomu zerowej adaptacji w tym samym okresie.

Celem rosyjskiego oddziału firmy Microsoft jest kontynuowanie tradycji skutecznej implementacji Amadeus e-Travel Management i wdrożenie rozwiązania dla 1400 użytkowników w całej Rosji. Od listopada 2011 roku do kwietnia br. poziom adaptacji wzrósł do 53 proc. i jest na tyle obiecujący, że najprawdopodobniej uda się osiągnąć zaplanowane, 40-procentowe tempo adaptacji dla całego 2012 roku. Rozszerzona współpraca oznacza, że rosyjski oddział firmy Microsoft, dzięki wsparciu konsultantów działu zarządzania wyjazdami służbowymi firmy i współpracy z Amadeus, będzie korzystał ze spójnej technologii i polityki podróży w ramach ogólnej strategii Microsoft EMEA.

„Dobre efekty naszej współpracy w regionie EMEA, takie jak ponad 80-procentowy poziom adaptacji narzędzia w Niemczech i Francji, zachęciły nas do jej rozszerzenia o rynek rosyjski. Korzystając ze wspólnej wiedzy na temat branży, firma Amadeus dokonała niezbędnej adaptacji funkcjonalności internetowego narzędzia przy zachowaniu ogólnej spójności oferty” – mówi Olive Kavanagh, Travel Category Manager w firmie Microsoft.

„Jako firma dostarczająca przedsiębiorstwom najlepszych w świecie technologii i usług konsultingowych z dziedziny turystyki, cieszymy się z rozszerzenia współpracy z firmą Microsoft na nowe obszary. Byliśmy już świadkami udanego wdrożenia Amadeus e-Travel Management w Niemczech oraz Francji i jesteśmy zachwyceni, widząc bardzo obiecujące wyniki po pierwszych kilku miesiącach użytkowania narzędzia w Rosji. Znajomość lokalnej specyfiki, doświadczenie, obecność na miejscu, a także globalne struktury wsparcia oraz niezawodność kluczowa w newralgicznych obszarach działalności, zapewnią rosyjskiemu oddziałowi firmy Microsoft m.in. możliwość efektywnego raportowania finansowego oraz przyspieszenia tempa wdrożeń w celu osiągnięcia jeszcze większego zwrotu z inwestycji” – komentuje Albert Pozo, VP Multinational Business & Corporate Travel, Amadeus.

Źródło: Informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl