Air France z firmą Amadeus uruchamia rozwiązanie Seat Plus dla agentów biur podróży

null

Air France, narodowy przewoźnik francuski i jedna z największych linii lotniczych na świecie, wdrożyła kompleksowe rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services (AAAS), które umożliwia Air France sprzedaż usług za pośrednictwem wszystkich swoich kanałów, w tym strony internetowej, kas lotniczych i agentów. Od czerwca br. aplikacja jest dostępna na rynku francuskim i pozwala biurom podróży oferować Seat Plus klientom korzystającym z EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document) – branżowego standardu elektronicznej wymiany informacji. Dzięki Seat Plus pasażerowie mogą rezerwować miejsca z większą przestrzenią na nogi podczas długodystansowych lotów.

Pragniemy oferować naszym klientom kompleksowe usługi, niezależnie od sposobu, w jaki je zamawiają – mówi Jean Wieviorka, Air France VP Corporate and Distribution. – Dzięki rozwiązaniu Amadeus podróżni mają możliwość wyboru Seat Plus przy zakupie biletu na airfrance.com lub w dowolnym biurze podróży, a także dodania usługi do swojej rezerwacji w każdym momencie przed odlotem – dodaje.

Co więcej, Air France jest w stanie dostosować swoją ofertę do najbardziej lojalnych pasażerów. Przykładowo, wykorzystując AAAS, linie Air France mogą bezpłatnie zaproponować opcję Seat Plus członkom Flying Blue Gold i Platinum legitymującym się kartą Flying Blue podczas zakupu biletu.

– Obserwujemy znaczące zainteresowanie naszym rozwiązaniem Ancillary Services, bowiem coraz więcej linii lotniczych na całym świecie udostępnia swoim klientom kompleksową ofertę, składającą się z wielu elementów, które można dowolnie wybierać i łączyć, bez względu na kanał sprzedaży – mówi David Doctor, Director, Distribution , Amadeus. – Biura podróży coraz częściej występują też w roli konsultantów, ponieważ posiadają łatwy dostęp do rosnącej liczby produktów dodatkowych – dodaje.

Biura podróży we Francji mają możliwość rezerwacji opcji Seat Plus z branżowym standardem EMD. Narzędzie to służy do elektronicznej wymiany informacji i ułatwia dystrybucję oraz świadczenie usług dodatkowych. Podobnie jak w przypadku biletu elektronicznego, który został wprowadzony w 2008 roku, EMD stanowi część inicjatywy IATA dotyczącej e-usług, której celem jest wyeliminowanie papieru i usprawnienie realizacji wielu procesów.

Dotychczas 44 linie lotnicze wprowadziły Amadeus Airline Ancillary Services, aby dystrybuować usługi dodatkowe przez co najmniej jeden kanał sprzedaży. 16 linii lotniczych sprzedaje je również przez biura podróży, korzystając z AAAS, zaś 6 udostępnia je na kilku kluczowych rynkach, w tym w Holandii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Luksemburgu, Norwegii, Hiszpanii i Szwecji.

Źródło: Informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl