O rekreacji, biznesie i marketingu SPA na Targach WorldHotel 2012
Jak chyba każdy wie, od lat SPA jest uważane, jako idealny sposób na regenerację sił, poprawę zdrowia i wyglądu oraz jako doskonały sposób na relaks. Ośrodki SPA oferujące takie zabiegi w Polsce nie są już rzadkością. W naszym kraju powstaje coraz więcej takich miejsc, które swoją ofertą potrafią zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.
Początkowo ośrodki SPA znajdowały się tylko w miejscach słynących ze swoich uzdrowiskowych właściwości, jednak z czasem zaczęły one powstawać w wielu hotelach, które chciały swoim gościom zaoferować masaż, odpoczynek w saunie lub zabiegi odprężające po ciężkim dniu. W wyniku tego, coraz częściej spotykamy się z szyldami oferującymi taką formę rekreacji, czy też odpoczynku. Jednak, aby biznes SPA rozwijał się prawidłowo potrzebni są do tego odpowiednio wykwalifikowani pracownicy oraz odpowiednia strategia działania biznesu. O tym wszystkim będą mogli dowiedzieć się uczestnicy V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w ramach, której odbędzie się konferencja „SPA & hotel 2012”. Jest to spotkanie zorganizowane przez Europejską Fundację SPA, które odbędzie się trzeciego dnia targów, tj. 5 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji będzie Jean-Guy de Gabriac – jeden z najbardziej znanych konsultantów SPA na świecie.
Źródło: sxc.hu
Konferencja będzie podzielona na trzy części. W pierwszym panelu spotkania, który poprowadzi Anna Koreńczuk będzie mowa o tendencjach rynkowych i koniunkturze SPA w naszym kraju. Ponadto podczas spotkania zostaną zaprezentowane badania dotyczące wielkości i potencjału polskiego rynku hotelowego SPA. Drugi panel konferencji zatytułowany „SPA w hotelu – generator strat czy zysków?” poprowadzą: Arkadiusz Dawidowski, Mirosław Włosik oraz Anita Bajdalska. Eksperci opowiedzą o roli sprzedaży detalicznej w SPA, a także o najczęstszych błędach popełnianych przy projektowaniu i opracowywaniu strategii hotelu SPA i sposobach na ich uniknięcie. Ostatni panel konferencji poświęcony będzie marketingowi obiektów SPA. Mowa będzie o tym jak zwiększyć obroty, na podstawie najlepszych światowych metod i praktyk. O tym wszystkim opowiadał będzie gość specjalny spotkania – Jean-Guy de Gabriac oraz Arkadiusz Widawski, który opowie o zasadach i technikach wielokanałowego e-marketingu i PR.
Taka konferencja może odegrać wielką rolę w rozwoju SPA w Polsce, dlatego szczególnie zachęcamy do wzięcia w niej udziały, tym bardziej, że każdy panel spotkania będzie prowadzony przez specjalistów w danej dziedzinie.
Źródło: www.e-hotelarz.pl