Study tour w Gdańsku – Sea & Emotions

W dniach 29-31 sierpnia Gdańsk Convention Bureau zaprasza na Pomorze meeting plannerów z Polski na wizytę studyjną poświęconą jednemu z czterech produktów turystyki biznesowej – Sea & Emotions. Jest to jedna z trzech wizyt studyjnych zaplanowanych w tym roku przez GCB. W ciągu minionych dwóch lat, promując nadmorską destynację Gdańsk Convention Bureau zaprosiło 42 dziennikarzy i meeting plannerów z zagranicy.

IMG_65855 - male

Chcemy, aby nasi Goście nie tylko poznali nowe obiekty hotelowe i konferencyjne w Gdańsku i regionie, ale również przeżyli niezapomniane chwile i uwolnili swoje emocje – mówi Anna Górska, Prezes GOT/GCB. – Pozwolą na to na pewno liczne, przygotowane przez nas atrakcje, związane z morzem i nie tylko. Temat study tour Sea & Emotions nawiązuje do projektu czterech produktów turystki biznesowej. W ramach projektu zgrupowane są oferty incentive według czterech wyróżników regionu: morza, bursztynu, zamków gotyckich i Solidarności.

W organizację study tour włączyli się aktywnie członkowie Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Elementy oferowanego programu to: nietypowe zwiedzanie hoteli (niech na razie pozostanie tajemnicą, jakie to będą obiekty), wyścigi ribbami, wieczór przy ognisku z szantami, zawody na strzelnicy i lunch na plaży, a to nie wszystko. GCB oferuje również możliwość spotkania członków GOT z zaproszonymi gośćmi podczas krótkich warsztatów w nowo otwartym AmberExpo. Nie obejdzie się także bez zwiedzania stadionu PGE Arena z drobnym poczęstunkiem w loży prezydenckiej.

Podczas study tour zaprezentowana zostanie nowa aplikacja GCBeVents, której premiera odbędzie się we wrześniu. GCBeVents to jedyna w Polsce, innowacyjna na skalę europejską, aplikacja na urządzenia mobilne. Jest ona kompatybilna z systemami operacyjnymi: Android, iOS (iPhone), BlackBerry, Windows Phone. Aplikacja oferuje możliwość pobierania oraz przeglądania danych dostarczanych przez organizatora wydarzenia, łatwą i szybką komunikację pomiędzy delegatami, prelegentami i organizatorami, stały dostęp do aktualnych informacji z możliwością personalizacji programu. Uczestniczy study tour będą mogli ją testować.

Study tours są według badań przeprowadzonych przez Meeting Professionals International najbardziej skutecznym narzędziem promocji destynacji, na miejscu drugim plasują się targi.

Źródło: Informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl