Warmia i Mazury z nową kampanią wizerunkową?
Już wkrótce Warmia i Mazury mają ruszyć z nową kampanią wizerunkową, której celem będzie przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności regionu w kraju i poza granicami Polski, a także utrwalenie silnej atrakcyjności turystycznej, w tym skojarzeń z przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów.

Działania wynikające ze strategii przedsięwzięcia realizowane będą w Polsce oraz w Niemczech, Czechach, Belgii, a także na Litwie, Słowacji i na Ukrainie. Jeśli zaś chodzi o media, jakie zostaną wykorzystane na potrzeby kampanii, to wymienić należy głównie Internet, telewizję, plakaty w pociągach Eurocity i Intercity oraz nośniki zewnętrzne.
Pomysłodawcą i zleceniodawcą projektu funkcjonującego pod roboczą nazwą: „Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” jest Departament Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Koszt kampanii medialno-wizualnej to blisko 8 mln zł.
Źródło: www.dziennikturystyczny.pl