Amadeus partnerem trzeciej edycji konfrenecji e-Travel Forum 2010 nt. e-commerce w branży turystycznej

nullFirma Amadeus objęła patronatem programowym trzecią edycję spotkania e-Travel Forum, poświęconą sprzedaży produktów turystycznych przez Internet. W spotkaniu, które odbędzie się w dniach 19-20 stycznia w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie, wezmą udział profesjonaliści branży turystycznej. Paneliści i eksperci rynku turystycznego w Polsce i na świecie przedstawią nowe możliwości sprzedaży produktów turystycznych z wykorzystaniem sieci internetowej.

Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami w dziedzinie e-commerce oraz innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi wspomagającymi działalność on-line w branży turystycznej. Dedykowane panele i wykłady pozwolą słuchaczom dowiedzieć się o sposobach obniżania kosztów dystrybucji ofert oraz narzędziach generujących wzrost sprzedaży.

Podczas konferencji przedstawiciele firmy Amadeus zaprezentują możliwości zastosowania nowoczesnych technologii dla efektywnego rozwoju i działania handlu elektronicznego w turystyce.
Lutz Vorneweg, Director, Marketing and Portfolio Management EMEA, Amadeus IT Group S.A., poprowadzi wykład pt. „Innowacje w Internecie”, na którym przedstawi trendy i nowe możliwości wykorzystania sieci internetowej we wsparciu sprzedaży usług i produktów turystycznych.

– Jesteśmy usatysfakcjonowani, że możemy wziąć udział w najważniejszej w Polsce konferencji dotyczącej e-commerce – mówi Ireneusz Marganiec, Prezes Amadeus Polska. – Sektor sprzedaży on-line stale się rozwija, stąd naszym celem jest aby produkty Amadeus mające zastosowanie w tej dziedzinie odpowiadały coraz to nowym oczekiwaniom naszych Klientów. Udział w e-Travel Forum pozwoli nam jeszcze bardziej wymienić poglądy i wiedzę na temat handlu elektronicznego, a także wymienić się naszymi doświadczeniami z innymi uczestnikami spotkania – dodaje.

e-travel_logo_krotkieNiezwykle aktualny dziś temat motywacji zakupowych klientów biur podróży, które swój sukces zawdzięczają konsekwentnemu prowadzeniu strategii rozwoju sprzedaży online, omówi podczas panelu dyskusyjnego Marcin Ziniewicz, Key Account Manager, Amadeus Polska. Natomiast Bartosz Kochanowski, Business Solutions Development, Amadeus Polska, przedstawi prezentację na temat nowoczesnych systemów zarządzania procesami biura podróży na przykładzie rozwiązań MOS/BOS (Mid Office System/Back Office System). Dodatkowo, podczas spotkania zostanie zaprezentowany nowy raport Amadeus pt. „Amator-Ekspert w podróży”, opisujący trzy kluczowe trendy, mające obecnie wpływ na branżę turystyczną, tj. wzrastające doświadczenie klientów, narastający wpływ technologii na podróżowanie oraz rozwój „niszowych” podróży które – według przewidywań – ulegną nasileniu pod wpływem obecnego spowolnienia gospodarczego.

Dodatkowe informacje o rozwiązaniach firmy Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Dodatkowe informacje o e-Travel Forum i programie konferencji dostępne są na stronie internetowej www.e-travelforum.pl

Źródło: informacja prasowa



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl