Narzędzie Amadeus Extreme Search zaspokaja potrzeby podróżnych następnej generacji

nullKoncepcja Extreme Search (dostępna dla klientów Traveltainment na terenie Europy) umożliwia klientom zainteresowanym ofertami pakietów podróżnych zadawanie otwartych pytań typu „Gdzie mogę polecieć?, Co mogę robić?, Ile chcę wydać?” w czasie rzeczywistym. Klienci natychmiast otrzymują na tej samej stronie przeglądarki precyzyjne i jasne propozycje, które ułatwiają im selekcję i wybór. Nie muszą przy tym podawać miasta docelowego ani konkretnej daty, chyba że już znają cel swojej podróży.

Amadeus Affinity Shopper to pierwsze narzędzie w branży turystycznej, wykorzystujące tę nowatorską koncepcję na portalach linii lotniczych. Rozwiązanie pozwala klientom wyszukiwać oferty podróży na portalach linii lotniczych według ustalanych przez nich parametrów. Narzędzie zostało zaprezentowane 17 listopada br. podczas konferencji PhoCusWright w Orlando, USA.

W pierwszym kwartale 2010 roku firma Amadeus będzie kontynuować wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań na rynek, opartych na rozszerzonym mechanizmie Extreme Search, przeznaczonych dla internetowych biur podróży. Będą to najlepsze narzędzia w branży, które zrewolucjonizują proces obsługi klienta.

– Koncepcja Extreme Search, stanowiąca podstawę rozwiązania Amadeus Affinity Shopper, pozwala klientom linii lotniczych wyszukiwać połączenia według budżetu, typu aktywności lub regionu geograficznego. Wszystkie opcje wyboru dostępne na jednej stronie, umożliwiają klientom natychmiastowe uzyskanie konkretnych informacji – mówi Denis Lacroix, wiceprezes ds. sprzedaży i platform handlu elektronicznego w firmie Amadeus. – Amadeus Affinity Shopper burzy tradycyjną koncepcję obsługi klienta stosowaną na portalach linii lotniczych, która zazwyczaj wymaga od klientów wyszukiwania połączeń w oparciu o znane punkty docelowe i określone daty podróży. Dodatkowo, z Amadeus Extreme Search proces dokonywania zakupów jest ściśle zintegrowany z obsługą rezerwacji, dzięki czemu podróżny może kupić wybrane połączenie na tej samej stronie internetowej – dodaje.

Najnowsze podejście znacznie upraszcza proces dokonywania zakupów online, dzięki umożliwieniu podróżnym wyszukiwania połączeń w sposób intuicyjny i zgodny z ich potrzebami. Mogą oni szybko znaleźć idealne dla siebie propozycje, co pozwala znacznie skrócić czas planowania i rezerwacji wycieczek. Z kolei sprzedawcy ofert podróży mogą przyciągnąć uwagę klientów już od momentu sprawdzania połączeń oraz zachęcać ich do zarezerwowania biletu, co pozwala na zwiększenie ich udziału w rynku.

– Amadeus Affinity Shopper oferuje naszym klientom więcej opcji, z których mogą korzystać na naszym portalu, pełniącym rolę „placu zabaw dla podróżnych”. Użytkownicy mogą sprawdzać połączenia, określając to, co chcieliby robić podczas podróży – mówi Marcus Casey, dyrektor ds. handlu elektronicznego i rozwiązań mobilnych w pasażerskich liniach lotniczych Lufthansa, który przeprowadził pilotaż rozwiązania. – Nasi klienci mogą wyszukiwać takie połączenia, które pozwolą im na „spędzenie wakacji na europejskiej plaży, z uwzględnieniem konkretnego budżetu”. Mogą również skonfigurować całkowicie otwarte wyszukiwanie „wakacji za mniej niż 700 USD za osobę”. Możliwość zachęcania podróżnych do wyszukiwania połączeń w prosty i szybki sposób, na podstawie konkretnych danych, daje nam znaczną przewagę nad konkurencją – dodaje.

– Obecnie istniejące mechanizmy wyszukiwania nie są zgodne ze sposobem myślenia ludzi – zauważa Denis Lacroix. – Bardzo często podróżni nie wiedzą, czego tak naprawdę chcą, a nawet jeśli wiedzą, chcą porównać różne możliwości i oferty. Badanie przeprowadzone na potrzeby naszego działu, zajmującego się rozwiązaniami technologicznymi dla sektora turystycznego dowodzi, że przed rozpoczęciem wyszukiwania aż 70% wczasowiczów nie ma konkretnie sprecyzowanego miejsca, do którego chciałoby polecieć . Nowa technologia wyszukiwania ofert wprowadzona przez Amadeus odzwierciedla sposób, w jaki klienci chcieliby wyszukiwać i kupować wycieczki.

Podstawy koncepcji mechanizmu Amadeus Extreme Search
Nowa koncepcja Extreme Search firmy Amadeus opiera się na takich podstawowych wartościach, jak innowacyjność, inspiracja, interakcja, przejrzystość, wysoka jakość danych i wyjątkowa szybkość. Technologia stanowiąca podstawę rozwiązania może przetwarzać miliardy ofert w około 30 milisekund. Funkcje wyszukiwania, takie jak widok kalendarza, cennik i cel podróży, możliwości spędzania czasu (plaża, przygody, kultura) i widoki map, dostępne są na jednej stronie.

– Ułatwiając podróżnym korzystanie z natłoku informacji dostępnych w Internecie, pomagamy całej branży turystycznej zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów. Możemy również pomóc podmiotom sprzedającym wycieczki, na przykład liniom lotniczym lub biurom podróży, promować konkretne miejsca podróży i oferować produkty uzupełniające – mówi Denis Lacroix.

Narzędzie Amadeus Extreme Search będzie nadal ewoluować w oparciu o najnowszą platformę Amadeus Massive Computational Platform.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl