W 4 kwartale 2009 Finnlines otworzy linię żeglugową Rostock-Gdynia-Helsinki

W czwartym kwartale 2009, Finnlines włączy Rostock do swojej sieci serwisów liniowych jako dodatkowy port zawinięć dla statków RoPax klasy STAR. Obecnie funkcjonujące połączenie liniowe z Travemünde przez Gdynię do Helsinek będzie poprowadzone przez Rostock. Według planu linię będą obsługiwać dwie jednostki, które regularnie zawiną do wszystkich trzech portów trzy razy w ciągu tygodnia.

Tak jak dotychczas z Lübecki-Travemünde operować będzie serwis statków Ro-pax klasy STAR który, pozwoli dotrzeć do Helsinek w 27 godzin. Nowo utworzone połaczenie z Rostocku skórci znacznie czas tranzytu do Gdyni, z której do Helsinek można będzie dotrzeć w 19 godzin.
Dzięki tej zmianie Finnlines zaoferuje trzy porty w regionie południowego morza bałtyckiego jako bramy do i z Finlandii: Lübeck-Travemünde jako port dla regionu Europy zachodniej, krajów Beneluxu i zachodnich Niemiec, Rostock dla południowo-wschodnich Niemiec i Europy południowo- centralnej a Gdynia dla ciągów ładunkowych z Polski i Europy wschodniej. Dzięki temu klienci Finnlines z branży logistycznej i transportowej mogą kierować swoje strumienie ładunkowe do i z Finlandii poprzez wybrany port. Również pasażerowie będą mogli wybrać najkrótszą drogę do Finalndii oszczędzając czas i koszty wydatków na paliwo. Podróż z Niemiec do Gdyni położonej blisko Gdańska będzie dzięki odejściu z Rostocku znacząco skrócona i potrwa tylko 13 godzin. Wymian kulturalna pomiędzy Polską a Niemcami będzie dzięki temu łatwiejsza i bardzie atrakcyjna. Warto nadmienić, że Finnlines jest jedynym operatorem oferującym bezpośrednie połaczenie z niemieckim portem.

star_class_vessel_imagebank_lowres

„Dzięki temu logistycznie zorientowanemu systemowi możliwe jest optymalne powiązanie łańcuchów transportowych. Celem tej strategi jest powiązanie ciągów ładunkowych z wymaganiami pasażerów w ramach sieci naszych połączeń i portów” wyjaśnia Uwe Bakosch, Prezes Zarządu Finnlines Plc. „Dodatkowo możemy optymalnie wykorzystać nasze nowoczesne kombinowane promy frachtowopasażerskie klasy STAR. Wprowadzone do eksploatacji w 2006 i 2007 roku jednostki są największymi i najszybszymi w swojej klasie, specjalnie zaprojektowane dla specyficznych warunków panujących na Bałtyku. Na pokładach statków klasy STAR możemy zaoferować pasażerom niezapomniane morskie doświadczenia: Odpocznij podczas podróży w fińskiej saunie lub jacuzzi. Zjedz kolację obserwując morze bałtyckie i zrelaksowany dotrzesz do celu” dodał Uwe Bakosch.

Źródło: informacja prasowa Finnlines



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl