Szczecin w Warszawskim Metrze

Szczecin - europejska stolica kultury - logoOd 1 września na stacjach Warszawskiego Metra na ekranach INFOSCREEN emitowany jest spot promujący jako Europejską Stolicę Kultury 2016.

Ta kampania – o wartości 30 tys zł – jest jedną z nagród, którą szczeciński Urząd Miasta otrzymał w tym roku w konkursie Złote Formaty organizowanym w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

15 sekundowy spot – Szczecin ESK 2016 – emitowany będzie przez 13 dni na 23 ekranach INFOSCREEN umieszczonych na sześciu, najczęściej uczęszczanych stacjach Warszawskiego Metra. Codziennie zaplanowano 50 emisji spotu na każdym ekranie, co w efekcie daje prawie 15 tysięcy emisji szczecińskiego spotu w Warszawskim Metrze, z którego codziennie korzysta ponad 400 tysięcy mieszkańców Warszawy (ok. 30% populacji stolicy).

Festiwal Promocji Miast i Regionów to jedno z największych w Europie wydarzeń dedykowanych szeroko pojętej promocji miejsc. Organizuje go Grupa Ströer. Szczecin już drugi rok z rzędu jest nagradzany w konkursie. W ubiegłym roku, podczas II edycji Festiwalu Szczecin zdobył Złoty Format i 100 tysięcy zł za wydarzenie promocyjne czyli Zlot Żaglowców w 2007 r.W tym roku projekty Szczecina znalazły się w finale w dwóch kategoriach. Projekt „Folating Garden 2050” rywalizował w prestiżowej kategorii „Działalność promocyjna”, a wydarzenie prezentujące nową markę miasta w kategorii „Event”. W obu kategoriach projekty Szczecina zajęły drugie miejsce, a jedną z nagród jest kampania na ekranach INFOSCREEN w warszawskim metrze. Tegoroczny sukces w konkursie Złote Formaty był tym cenniejszy, że z roku na rok przybywa projektów rywalizujących o te nagrody. W roku bieżącym do I etapu konkursu 91 miast i regionów zgłosiło 182 projekty promocyjne. Spośród nich, do finałów w poszczególnych kategoriach zakwalifikowało się 26 najlepszych projektów zgłoszonych przez 12 miast i 6 urzędów marszałkowskich. „Floating Garden 2050” walczyło o Grand Prix z Gdańskiem, Lublinem, Rybnikiem i województwem śląskim. W kategorii „Event” Szczecin rywalizował z Bytomiem, Gdańskiem, Gdynią i województwem wielkopolskim.

Szczecin w Warszawskim Metrze - film

– Projekty przedstawione jury przez Szczecin dowodzą swoim poziomem, że w polskich miastach i regionach rozwija się niezwykle dynamicznie. W działaniach widać strategiczne myślenie. Mamy poczucie, że dla wielu z tych projektów inspiracją była wiedza zaczerpnięta podczas poprzednich edycji Festiwalu. Cieszy nas także, że wiele miast wzięło w konkursie udział już po raz trzeci – mówił na zakończenie tegorocznego festiwalu, Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

Szczecińska kampania Szczecin ESK 2016 na ekranach INFOSCREEN w Warszawskim Metrze trwać będzie do 13 września.

Źródło: www.szczecin.eu



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl