W Radomiu „młodzi duchem szukają ducha miasta”
W Radomiu pod hasłem „Młodzi duchem szukają ducha miasta” rozpoczął się w połowie lipca i potrwa do 7 września 2009 konkurs skierowany do osób, które interesują się filmem i fotografią. Zadaniem uczestników konkursu jest pokazanie miejsc, które są nawiedzane przez Ducha Miasta.
Prace konkursowe powinny być przygotowane w formie dwuminutowego filmu lub pojedynczego zdjęcia. Do robienia zdjęć i filmów można wykorzystać zarówno kamery i aparaty fotograficzne, jak i telefony komórkowe.
Po konkursie planowana jest w gmachu Urzędu Miasta Radomia wystawa, na której zostaną pokazane wszystkie najciekawsze prace. Nagrodami są bony do wykorzystania w radomskich sklepach fotograficznych.
Organizatorem konkursu jest agencja Demo Effective Launching pracująca od 24 czerwca 2009 nad kampanią wizerunkową miasta. Agencja Demo została wyłoniona w toku trwającego od 9 marca b.r. przetargu, w którym udział wzięły czołowe polskie agencje specjalizujące się w marketingu terytorialnym.
Źródło: www.zmieniamyradom.pl