Promocja polskich hoteli podczas Narodowego Workshopu Turystyki Przyjazdowej Meet Poland

Meet PolandNa tegoroczną edycję narodowego workshopu turystyki przyjazdowej workshopu Meet Poland akredytowały się zagraniczne biura podróży z takich krajów jak: Argentyna, Armenia, Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Brazylia, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Indie, Kanada, Kuwejt, Łotwa, Malta, Meksyk, Niemcy, Portugalia, Rosja, Rumunia, Singapur, Szwecja, Stany Zjednoczone, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania, Watykan i Włochy.

Przedstawiciele polskiej branży turystycznej biorący udział w workshopie mają zagwarantowanych 24 spotkań z zagranicznymi organizatorami turystyki przyjazdowej. Podczas trwania workshopu odbędzie się ponad 2 500 bilateralnych spotkań. Każdy z uczestników ma dostęp on line do systemu zarzšdzania tak, że ma wpływ na to z kim chce się spotkać.

Workshopy, czyli w tym przypadku warsztaty przedstawicieli branży turystycznej, to najskuteczniejsza technika promocji własnej oferty turystycznej. We wszelkich formach poszukiwania kontrahentów workshopy są najbardziej skutecznš i najtańszą formą dotarcia do klienta.

Wieloletnie doświadczenie TTG przy organizacji workshopów wykazują, że możliwość skierowania bezpośredniego kontaktu do starannie wybranych kontrahentów w ramach indywidualnego kontaktu stanowi gwarancję sukcesu tj dotarcia do zagranicznego organizatora turystyki przyjazdowej do Polski. Komentarze uczestników poprzednich edycji workshopów świadczą, że bezpośrednie branżowe kontakty są najlepszym sposobem na wprowadzenie polskiej oferty turystycznej na międzynarodowy rynek.

Korzyści jakie płyną z udziału w workshopie to:
– możliwość spotkania w jednym miejscu zagranicznych organizatorów turystyki przyjazdowej do Polski z ok 30 krajów
– umawiane spotkania na podstawie wskazanych preferencji
– bezpośrednie poznanie zagranicznego kontrahenta
– poznanie potrzeb i oczekiwań klientów
– bezpośrednia i natychmiastowa ocena reakcji zagranicznego kontrahenta
– eliminowanie pośredników w sprzedaży
– kreowanie wizerunku firmy poprzez lepsze pozycjonowanie względem konkurencji
– budowanie trwałych relacji handlowych na przyszłość.

Głównymi adresatami workshopu są zwłaszcza zagraniczni touroperatorzy, specjalizujący się w ofercie wyjazdowej do Polski oraz krajowi dostawcy usług turystycznych, specjalizujący się w ofercie przyjazdowej dla zagranicznych turystów, a w szczególności:
– touroperatorzy
– biura podróży, oferujące turystykę przyjazdową
– ośrodki SPA i wellness
– linie lotnicze
– hotele
– przewoźnicy autokarowi
– inni organizatorzy turystyki przyjazdowej.

Narodowy workshop turystyki przyjazdowej Meet Poland odbędzie się w Warszawie w dniach 23 – 24 września br.

Dodatkowe informacje na www.meetpoland.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl