Jak organizować imprezy firmowe?

akademia_logo małeChoć lato w pełni, czas przygotować się do organizacji imprez w naszych firmach i instytucjach w nadchodzącym roku. Zachęcamy do wzięcia udziału w rewelacyjnym szkoleniu w unikatowym miejscu – podziemnych salach Kopalni Soli Wieliczka i samym magicznym Krakowie.

W dniach 26-27 sierpnia 2009 roku Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” organizuje 11 edycję Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów – szkolenie dla zawodowych organizatorów imprez oraz wszystkich zainteresowanych doskonaleniem swych kompetencji w zakresie przygotowywania i realizacji ciekawych programów motywacyjnych i integracyjnych.

IMG_3342

Tegoroczne wykłady i warsztaty poświęcone są sposobom wykorzystania atrakcji wielkich miast, w tym ofert życia kulturalnego, dla wzbogacania kongresów, konferencji i innych spotkań. Szkolenie skupi się na przedstawieniu metod budowania konkurencyjnych ofert przyjazdów do Polski i skutecznego pozyskiwania grup biznesowych. Wskażemy jak instytucje kultury mogą zarobić na organizacji eventów i spotkań biznesowych. Oprócz wiedzy teoretycznej, zapewniony będzie praktyczny udział we wzorcowych zajęciach takich jak gry miejskie.

Program konferencji obejmuje między innymi takie zagadnienia jak:

  • Miasto jako mega-produkt marketingowy dla tworzenia i rozwoju ofert MICE
  • Wykorzystanie miejskiej przestrzeni poprzemysłowej na potrzeby spotkań biznesowych
  • Doświadczenia miast niemieckich i irlandzkich w zakresie pozyskiwania gości biznesowych
  • Co wiemy o gościach biznesowych odwiedzających Polskę

Podczas nadchodzącej Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów w ramach wspólnej debaty powstać ma ranking „Top Ten” atrakcji kulturalnych w Polsce istotnych dla rozwijania turystyki biznesowej. Pokazać ma on najlepsze przykłady, jako wzorce do naśladowania, a jednocześnie wychwycić bariery, które blokują współpracę z organizatorem spotkań biznesowych.

Za granicą imprezy pokongresowe, jak koktajle, koncerty czy programy incentive są powszechną praktyką w muzeach i innych obiektach zabytkowych, jako najlepszy sposób dla pozyskiwania dodatkowych przychodów. U nas instytucje kultury bronią się przed podejściem biznesowym, nie są przygotowane do negocjacji, wstydzą się tematu „zarabianie pieniędzy”, co nie wstrzymuje narzekania na ich brak. Nadal muzea są wcześnie zamykane, mało które dopracowało się własnego marketingu, funduszy na reklamę, oficjalnych ofert obsługi imprez. Większość instytucji kultury nie może wystawić faktur VAT, ciągle posiłkując się jakimiś umowami zastępczymi na pracowników. I tracą w ten sposób szansę na promocję i pieniądze.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia przykładów dobrych i złych: miejsc wzorowych oraz takich, które mogłyby lepiej służyć gościom biznesowym.

Szczegóły na stronie meetingspoland.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl