Kampania reklamowa Oblężenia Malborka
Muzeum w Malborku promuje się na bilbordach. Od 25 czerwca na bilbordach reklamowych firmy AMS rozmieszczonych w Warszawie oglądać można reklamę prezentującą dwa najważniejsze w tym roku wydarzenia w Muzeum Zamkowym w Malborku.
Bilbord reklamowy zachęcać ma do odwiedzin w Muzeum, zarówno podczas tegorocznej edycji imprezy Oblężenie Malborka jak i najważniejszej wystawy w malborskim zamku: „Portret artysty na nowo odkryty. Johann Carl Schultz 1801-1873-znany i nieznany”.
Stronę internetowa Oblężenia Malborka wykonał Michał Kozioł – student ostatniego roku informatyki:
Muzeum Zamkowe przygotowało dla wszystkich miłośników numizmatyki niezwykły rarytas. To specjalny żeton okolicznościowy wybity z okazji X edycji imprezy Oblężenie Malborka. Limotowana serię żetonów wybito w srebrze o próbie 925, 1/2 uncji. Do rąk kupującego przekazywany jest w pięknym opakowaniu i z certyfikatem. Żetony do nabycia już od 23 lipca 2009 w sklepie Muzeum Zamkowego w Malborku na dziedzińcu Zamku Średniego oraz w kasie biletowej Muzeum. Cena 250 zł.
Muzeum Zamkowe w Malborku – organizator Oblężenia Malborka 2009 – z dumą informuje, iż tegoroczna edycja tej imprezy plenerowej raz jeszcze okazała się pełnym sukcesem i wspaniałym widowiskiem, które zapewniło niezapomniane przeżycia wszystkim odwiedzającym. Oficjalnie zamknięte w niedzielę wieczorem, Oblężenie Malborka 2009 przyciągnęło w trakcie trzech dni ponad 120 tysięcy turystów, którzy spędzali czas na średniowiecznych zabawach, poznawaniu historii oraz podziwianiu walk i potyczek rycerskich.
Źródło: www.oblezenie.pl