Wygrałeś weekend dla dwojga? Uważaj, bo to może być oszustwo!

„Ty otrzymałeś gwarantowany 3-dniowy przydział już opłaconego zakwaterowania dla 2 osób, do zrealizowania w dowolnym hotelu, biorącym udział w programie.” Takie e-maile za pośrednictwem popularnych portali intrnetowych rozsyła mieszcząca się we Wrocławiu firma TLG Travel Group LLC.

Ta amerykańska firma prowadzi ciekawy sposób dystrybucji miejsc w różnych obiektach hotelarskich i pensjonatach usytuowanych w Europie. Klienci nakłaniani są do rejestracji na stronie eurorest.org, następnie do wykupienia certyfikatu o wartości blisko 50 zł, który to następnie uprawnia do skorzystania z pozornie bezpłatnej oferty noclegu w wybranym obiekcie. Dlaczego pozornie? Każdy gość będzie zobowiązany do wykupu wyżywienia w hotelu czy też pensjonacie.

Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z oferty wysyłanej mailowo, będą dodatkowo nakłaniane do wysłania SMSa o wartości blisko 20 zł, o czym firma ta już nie informuje w treści e-maila.

Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się działaniom tej firmy. Poczytaliśmy trochę komentarzy na różnych forach, i oto czego się dowiedzieliśmy:
„Totalne oszustwo! Przekręt turystyczny dla naiwnych! Wyciąganie danych osobowych oraz wyłudzanie pieniędzy poprzez sms! Nie dajcie się kochani na to nabrać!” – tego typu komentarze na temat Europejskiego Programu Rozwoju Turystyki Indywidualnej nie należą do rzadkości na forach internetowych. Czy oprócz wspomnianych wyżej są jeszcze jakieś inne dodatkowe opłaty? O tym pewnie dowiedzą się ci, którzy skorzystają z tej „atrakcyjnej” oferty.

TLG Travel Group LLC z Wrocławia już wcześniej wykazało się kreatywnością w pozyskiwaniu nowych klientów. Jakiś czas temu wysyłali pocztą tradycyjną, czy też kurierem, przesyłki za które należało zapłacić 70 zł. Co w nich było niestety nie wiem – nikt z tych, co odebrali się nie pochwalił.

Firma ta zaangażowała się również w promocję za pośrednictwem programu partnerskiego w jednej z platform afiliacyjnych w Polsce. Miejmy tylko nadzieję, że przez ich działania organizatorzy turystyki nie zrażą się do tej formy reklamy.

Czy praktyki firmy TLG Travel Group LLC są właściwe, to już pozostawiamy ocenie naszych czytelników. Jedno jest pewne – tego typu postępowanie może negatywnie wpływać na opinię o organizatorach turystyki z prawdziwego zdarzenia. Jak możemy z tym walczyć? Chyba najlepiej po prostu być czujnym i ostrzegać innych.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl