Amadeus Mobile Solutions

null przedstawia nowe rozwiązania mobilne dla osób podróżujących służbowo.
Monitorowanie bezpieczeństwa pracownika, efektywne komunikowanie się podczas podróży oraz szybki dostęp do informacji o miejscach powiązanych z planem wyjazdu to rozwiązania wspomagające osoby podróżujące służbowo.

Amadeus, światowy lider w dziedzinie technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej, przedstawia pakiet rozwiązań mobilnych dla osób podróżujących służbowo. Technologie te umożliwiają między innymi efektywne przekazywanie zadań i komunikację przy podejmowaniu decyzji w podróży, swobodny dostęp do informacji związanych z planem wyjazdu, a także monitorowanie bezpieczeństwa pracownika. Nowe rozwiązania będą zintegrowane ze wszystkimi najważniejszymi systemami operacyjnymi, takimi jak Windows Mobile, Symbian czy BlackBerry.

Amadeus Mobile Partner
Dzięki zsynchronizowanemu z Amadeus e-Travel Management pakietowi Amadeus Mobile Partner, podróżni zyskują wygodny i szybki dostęp do wszelkich niezbędnych informacji. Poprzez naciśnięcie jednego przycisku możliwe będzie zapisanie w pamięci urządzenia mobilnego kompletnego planu podróży. Daje to dostęp do wszelkich informacji, od rozkładów lotów, adresów hoteli i wypożyczalni samochodów, po dane wymagane przez hotelową recepcję – nawet przy braku dostępu do sieci. Co warto podkreślić, wszystkie te elementy można pobrać bez ponoszenia opłat roamingowych.

Amadeus Mobile Partner posiada ponadto funkcję dla osób zatwierdzających delegacje, która umożliwia akceptowanie bądź odrzucanie wniosków o wyjazdy służbowe za pośrednictwem telefonu komórkowego. Pozwala to uniknąć opóźnień spowodowanych nieobecnością w biurze osób podejmujących decyzje.

Albert Pozo, wiceprezes firmy Amadeus ds. podróży służbowych, mówi – Amadeus inwestuje w innowacje i kładzie duży nacisk na badania i rozwój, zwłaszcza w okresie kryzysu finansowego, gdy firmy starają się usprawnić swoje działanie. Chcemy udostępnić naszym klientom rozwiązania nowej generacji, sprzyjające zwiększeniu produktywności w podróży. W oparciu o dokonaną w ubiegłym roku wspólnie z ACTE ocenę potrzeb korporacji w zakresie technologii mobilnych, firma Amadeus wprowadza ofertę usług mobilnych dla osób podróżujących służbowo, które radykalnie usprawniają pracę osób przebywających w delegacjach.

Amadeus SMS Traveller Contact
To narzędzie do monitorowania bezpieczeństwa pracownika, usprawniające łączność z delegowanymi pracownikami przed, podczas i po podróży, zapewniając tym samym opiekę nad podróżującymi służbowo pracownikami w trzech prostych krokach. Pozwala ono w razie niebezpieczeństwa skontaktować się osobie odpowiedzialnej za podróże służbowe z potencjalnie zagrożonymi pracownikami, wysyłać wiadomości SMS, a także szybko wysyłać informacje pocztą elektroniczną do pracowników planujących wyjazd w określone miejsce.

Mobile Travel Assistant z ConTgo
W celu poszerzenia oferty rozwiązań mobilnych dla korporacji, firma Amadeus nawiązała współpracę z zajmującą się technologiami mobilnymi firmą ConTgo. Kluczowa funkcja rozwiązania Mobile Travel Assistant (MTA), o nazwie Follow-Me Itinerary, umożliwia dostarczanie ważnych informacji wprost do telefonu komórkowego osoby podróżującej służbowo za pomocą wiadomości SMS wówczas, gdy są one potrzebne. Informacje wysyłane są w oparciu o aktualny plan podróży, a ich treść jest dostosowywana do miejsca, w którym znajduje się adresat. Oprócz tego zawarta w MTA funkcja Travel Alert pomaga lokalizować podróżujących za pomocą SMS i rejestruje ich odpowiedzi, dzięki czemu osoba odpowiedzialna za podróże służbowe dysponuje aktualną informacją o pracownikach mogących potrzebować pomocy w razie zagrożenia bezpieczeństwa.

Firma Amadeus kontynuuje inwestycje w technologie sprzyjające zwiększeniu produktywności osób podróżujących służbowo. Na początku tego roku firma Amadeus nawiązała współpracę z Air France, IER i portem lotniczym w Nicei w sprawie pilotażowego wdrożenia innowacyjnego rozwiązania – mobilnej karty pokładowej, umożliwiającej wejście na pokład samolotu z wykorzystaniem telefonu komórkowego. Rozwiązanie to jest obecnie testowane w nicejskim porcie lotniczym Cote d’Azur przez pasażerów linii Air France, udających się na paryskie lotnisko Orly.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl