Study Tours – narzędzie promocji eventów i targów

Celem programu OpenTourEurope, jest ułatwienie dziennikarzom udziału w eventach i targach, w których dotychczas nie uczestniczyli lub w których udział jest tak kosztowny, że nie mogą sobie na niego pozwolić. Program stwarza szansę zapoznania się ze wszystkimi nowinkami rynkowymi.

Budżet na realizację programu udostępniła agencja komunikacji Open2Europe. Programem są objęte wszystkie kraje, na których rynkach działa agencja, w tym także Polska. Specjalizację dziennikarzy zapraszanych do udziału w programie określa sie w zależności od branży i specyfiki imprezy – czasami są to specjaliści od turystyki, kiedy indziej eksperci od technologii, czy wreszcie dziennikarze newsowi.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl