akcje PRowe w arsenale organizacji turystycznych

Pomysł australijskich organizacji turystycznych, z Tourism Queensland na czele, okazał się rewelacją PRową 2009-go roku.

Poszukiwanie opiekuna wyspy Hamilton Island, którego zadaniem ma być przez pół roku codzienne prowadzenie bloga dotyczącego życia na wyspie, a poza tym wykonywanie wielu wyczwerpujących czynności, jak np. dokarmianie ryb, nurkowanie w Morzu Koralowym itd. w zamian za skromną pensję w wysokości 150 tysięcy dolarów odbiło się szerokim echem na całym Świecie.

Spośród niemal 35 tysięcy kandydatów, którzy przysłali swoje 1-minutowe video na konkurs, wybrano 34-letniego brytyjczyka, Ben`a Southall`a.

Minuta to mało? Więc zobaczcie, w jakim stylu zwyciężył Ben i ile informacji przekazał w swym video-zgłoszeniu:

Czas reklamowy, jaki udało się zdobyć w róznych mediach organizatorom konkursu, wycenia się na kilkadziesiąt milionów dolarów. Fakt, że jest to inwestycja na przyszłość, długoterminowa inwestycja, która zacznie przynosić owoce dopiero za jakiś czas, jednak już teraz wyrazy uznania należą się pomysłodawcom konkursu. A już niedługo Australia, a zwłaszcza region Queensland, odczują wzrost sprzedaży, czyli większy ruch turystyczny.

Więcej na blogu opiekuna wyspy Hamilton Island: www.islandreefjob.com



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl