Spoty reklamujące Fundusz Spójności

Kampania informacyjno-promocyjna mówiąca o Funduszu Spójności potrwa do 28 lipca 2009. Jej zadaniem jest budowa świadomości Polaków w zakresie korzyści z realizacji wielkich polskich inwestycji współfinansowanych z Funduszu Spójności.

Kreację kampanii informacyjno-promocyjnej przygotowała Opus B, która stworzyła scenariusze do 2 30-sekundowych spotów video skierowanych do różnych grup wiekowych. Zadaniem postawionym przed agencją było zaprezentowanie rodzaju oraz zakresu inwestycji w Polsce, które są współfinansowane przez Funduszu Spójności i przyczyniają się do polepszenia infrastruktury wielu polskich regionów, a co za tym idzie ich atrakcyjności turystycznej.

Produkcja to zadanie studia Odeon. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a zdjęcia to dzieło Pawła Dylusa.

Dom mediowy Optimum Media OMD zaplanował i kupił media. Spoty zobaczymy w stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat i wybranych stacjach niszowych.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl