Spoty reklamujące Fundusz Spójności
Kampania informacyjno-promocyjna mówiąca o Funduszu Spójności potrwa do 28 lipca 2009. Jej zadaniem jest budowa świadomości Polaków w zakresie korzyści z realizacji wielkich polskich inwestycji współfinansowanych z Funduszu Spójności.
Kreację kampanii informacyjno-promocyjnej przygotowała agencja reklamowa Opus B, która stworzyła scenariusze do 2 30-sekundowych spotów video skierowanych do różnych grup wiekowych. Zadaniem postawionym przed agencją było zaprezentowanie rodzaju oraz zakresu inwestycji w Polsce, które są współfinansowane przez Funduszu Spójności i przyczyniają się do polepszenia infrastruktury wielu polskich regionów, a co za tym idzie ich atrakcyjności turystycznej.
Produkcja to zadanie studia Odeon. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a zdjęcia to dzieło Pawła Dylusa.
Dom mediowy Optimum Media OMD zaplanował i kupił media. Spoty zobaczymy w stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat i wybranych stacjach niszowych.