Wiejjj do Gdyn!

Wiejjj do Gdyn! to hasło kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych – służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu. W tym roku jest szczególna okazja, by zaprosić jak najliczniejszą publiczność. Gdynia bowiem (już po raz czwarty w historii) w dniach 2 – 5 lipca była gospodarzem zlotu najwspanialszych żaglowców świata, uczestniczących w regatach The Tall Ships’ Races. Miasto spodziewało się ponad miliona gości. Stąd hasło tegorocznej kampanii promocyjnej: WIEJJJ DO GDYNI!

Wiejjj do Gdyni_2Na bilbordach i citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Śląsk, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Lublin, Białystok, Bydgoszcz, Toruń) zawisły plakaty z charakterystycznymi dla gdyni motywami – morzem, plażą, żaglami i wiatrem. Hasło kampanii i towarzyszące mu informacje o bogactwie oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów Polski, a także turystów zagranicznych do odwiedzenia Gdyni a nawet zaplanowania dłuższego odpoczynku.

Gdynia, to miasto festiwali muzycznych, teatralnych, plastycznych, koncertów, wystaw, muzeów – także na wodzie, czy imprez sportowych międzynarodowej rangi. A przy tym – marina z propozycjami dla żeglarzy, płetwonurków, liczne baseny pływackie, ścieżki rowerowe pośród zalesionych morenowych wzgórz, Adventure Park z torem dla quadów, ścianką wspinaczkową i parkiem linowym, Golf Park – dla adeptów i zaawansowanych golfiarzy, centrum nauki Experyment, Akwarium z fantastycznymi, egzotycznymi okazami podwodnej fauny i flory, wieże widokowe z których podziwiać można i wręcz należy (!) panoramę miasta, zatoki aż po Hel, do którego można szybko i niedrogo popłynąć tramwajami wodnymi. Tego wszystkiego poza Gdynią, w jednym i to tak pięknym przyrodniczo miejscu – trudno doświadczyć.

Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno – rekreacyjne, które będą miały miejsce latem tego roku w Gdyni:
Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships’ Races 2009 Gdynia,
Heineken Open’er Festival, Wiejjj do Gdyni_1
Ladies’ Jazz Festival,
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych,
Festiwal Kultur Świata Globaltica,
Beach Party,
Targi Wiatr i Woda,
Gdynia Sailing Days,
– oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.

To główne wydarzenia trzech layoutów graficznych kampanii.

Rozpoczynamy imprezą Cudawianki inaugurującą 20 czerwca 2009 r. cykl gdyńskich imprez letnich LATO ZACZYNA SIĘ W GDYNI. Znajdą się pośród wielu innych m.in. Mistrzostwa Europy w Koszykówce Kobiet czy Gdynia Design Days.

Na potrzeby kampanii outdoorowej zakupiono 1900 nośników. Ekspozycja rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca. Partnerem kampanii jest firma Clear Channel. Oprócz outdooru zaplanowano reklamę w prasie ogólnopolskiej i materiały BTL. Specjalnie dla potrzeb kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję z udziałem organizatorów największych imprez, podczas której zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni. Dla miWiejjj do Gdyni_3eszkańców Warszawy i turystów przygotowano w tym samym dniu akcję promującą Gdynię. Ze względu na bliskość Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji wybrano centrum handlowe Złote Tarasy. Tam na gdyńskim stoisku odbyła się prezentacja letniej oferty Miasta a Mistrzynie Polski z drużyny LOTOS PKO BP GDYNIA zaprezentowały się podczas niezwykłego meczu z udziałem publiczności. Tym niestandardowym działaniom komunikacyjnym przygrywał gdyński zespół szantowy. Wystąpiła też grupa tancerzy breakdance – zwiastun Bruk Festival w Gdyni.

Koszt kampanii outdoorowej to 500 000 tys. (dzierżawa nośników, druk plakatów, opracowanie graficzne, w prasie, materiały BTL, działania ambientowe). Autorem kreacji graficznej jest gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych Mariusz Waras.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl