Autostopowicze – nietypowa promocja Lublina

Zakończyła się nietypowa akcja promocyjna, która odbywała się na trasach wylotowych z siedmiu największych miast Polski. Król, Diabeł, Anioł, Artysta i Wielka Marchewa, przez cztery dni zachęcały do odwiedzenia Lublina.

Przebrania nawiązywały do tożsamości Lublina. Każdy autostopowicz trzymał w rękach tabliczkę z odpowiednim hasłem oraz postępował według wcześniej ustalonego scenariusza. Gdy kierowca zatrzymywał się, Marchewa podskakiwała i pędziła jak szalona do samochodu. Następnie Diabeł ze śmiertelnie poważną miną pytał nie strach się tak zatrzymywać? Lublin odwiedzić musisz jak taki chojrak jesteś, po czym szyderczo się uśmiechał. Artysta również dorzucał swoją kwestię i w odpowiednich momentach uderzał w bęben.

Łącznie w akcji wzięło udział 90 animatorów podzielonych na 18 grup. Każda z nich rozdawała kierowcom płyty, foldery i inne gadżety promujące Lublin. Dodatkowo całą akcję wspomagano poprzez CB radio.

Zaprosiliśmy do Lublina kilkadziesiąt tysięcy osób. Mimo niesprzyjającej pogody akcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Działania viralowe objęły szeptany na forach społecznościowych, a film pt. „Lublin – galeria osobliwości na wylotówce z Warszawy:)” obrazujący akcję, umieszczony został w Internecie za pomocą serwisu youtube. Największą furorę oraz zainteresowanie przyniosła postać ogromnej marchewy. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę, Internauci dyskutowali głównie o niej. – podkreśla Przemek Makowiecki z warszawskiej Grupy Białko, która przygotowała kreację marketingową oraz community marketing dla Lublina.

Oprócz akcji Autostopowicze, w czerwcu 2009, na ekranach infoscreen w warszawskim metrze, pojawiły się trzy, 15 sekundowe filmy promocyjne – Lublin. Miasto inspiracji.

ma charakter wizerunkowy. Kampania o wartości 50 tys. zł jest nagrodą, jaką otrzymało miasto w ramach trzeciej edycji konkursu „Złote Formaty” firmy StrÄ‚śer Polska Sp. z o.o. Autostopowicze oraz kampania reklamowa w warszawskim metrze to dwie z kilku aktywności promocyjnych Lublina przewidzianych na czerwiec.

Walczymy o należne miejsce wśród najważniejszych i najlepiej rozwijających się miast Polski w kontekście przyjaznego miejsca do życia, bogatej kultury oraz atrakcyjności turystycznej i biznesowej. – podkreśla Michał Krawczyk, z-ca Dyrektora Kancelarii Prezydenta Lublina. Lubimy niekonwencjonalne rozwiązania i pamiętamy by naszą wizją zarazić mieszkańców Lublina. To oni są ambasadorami miasta. Tym bardziej cieszy nas, że lublinianie pozytywnie ocenili akcję Autostopowicze, na forach internetowych.



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl