Hotele.pl i StayPoland.com – dwa nowe programy partnerskie z branży hotelarskiej

Pod koniec zeszłego roku pisaliśmy o tym, że pojawiła się okazja na rynku programów partnerskich z branży turystycznej. Dziś możemy powiedzieć, kto z niej skorzystał.

Przez kilka lat program partnerski Grupy Hotelowej Orbis prowadził Partneris – licząca się platforma afiliacyjna specjalizująca się w programach z branży turystycznej. Wraz z końcem roku, Accor Hotels – główny udziałowiec Orbis S.A. zadecydował o zaprzestaniu regionalnych działań marketingowych i o ich scentralizowaniu. Przez tą decyzję Accor zarżnął kurę znoszącą złote jajka. Nie od dziś wiadomo, że rozwiązania sprawdzające się we Francji czy innych krajach Europy Zachodniej niekoniecznie sprawdzą się w Polsce.

Tego typu okazji nie marnują inne firmy zajmujące się dystrybucją miejsc hotelowych za pośrednictwem Internetu. Znana, również notowana na giełdzie spółka akcyjna – NetMedia S.A. postanowiła zainteresować się sprawą. W wyniku wspólnych działań NetMedia i Partneris został otwarty bardzo dobry, być może nawet najlepszy program partnerski z branży hotelarskiej.

W swojej ofercie NetMedia posiada ponad 1200 obiektów hotelowych, które oferuje za pośrednictwem serwisu www.hotele.pl. Partnerzy promujący ofertę hotele.pl wynagradzani są 6% prowizją od każdej rezerwacji złożonych za ich pośrednictwem (stan na 15.04.2009). Organizatorzy tego Programu Partnerskiego zastrzegają jednak, że wprowadzane będą okresowe promocje, a najbardziej efektywni Partnerzy będą mieli możliwość negocjacji stawek.

W niedługim czasie, jako uzupełnienie programu partnerskiego z branży hotelowej, dojdzie jeszcze możliwość dystrybucji biletów lotniczych. Tym sposobem NetMedia będzie mogła się pochwalić chyba najlepszym programem z branży turystycznej, a nie tylko hotelarskiej.
Więcej informacji na temat Programu Partnerskiego NetMedia znajdą Państwo tutaj.

W tym samym czasie, również w systemie Partneris został uruchomiony Program Partnerski StayPoland.com. Jest to konkurencyjny w stosunku do NetMedia program partnerski. Swoim Partnerom oferuje 5,5% od wartości każdej rezerwacji (stan na 15.04.2009). StayPoland.com specjalizuje się w dystrybucji miejsc hotelowych wśród turystów przyjeżdżających do Polski, dlatego ich serwis internetowy dostępny jest aż w dziewięciu wersjach językowych. Dzięki temu, w tym programie partnerskim mogą uczestniczyć osoby lub firmy prowadzące serwisy skierowane do obcokrajowców.
Więcej informacji na temat Programu Partnerskiego StayPoland.com znajdą Państwo tutaj.

Tego typu sytuacja może wyjść Partnerom tylko na dobre, ponieważ obydwie te firmy będą ze sobą konkurować oferując wyższe prowizje, większy zakres swoich usług, więcej wersji językowych swoich serwisów, bardziej interesujące materiały promocyjne, czy też okresowe konkursy. Pierwszy z nich ogłosiła NetMedia oferując Partnerowi, który do końca czerwca 2009 wygeneruje transakcje na największą kwotę, weekend w wybranym przez Laureata mieście.

Poniżej przedstawiamy tabelkę porównującą wybrane programy partnerskie z branży hotelarskiej:



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl