Oryginalna kampania promocyjna Starwood!

Nowa strategia marketingowa Starwood ma na celu poszerzenie grona stałych klientów. Wykorzystano zasadę wzajemności: gdy klienci są lojalni wobec hotelu, ten oferuje im darmowe weekendy.

Każdy członek programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest, który w okresie między 1 maja, a 31 lipca 2009 zatrzyma się więcej niż raz w jakimkolwiek hotelu należącym do sieci, otrzyma darmową noc z dniach od piątku do poniedziałku.

Mało tego – nie ma żadnych ograniczeń co do ilości bezpłatnych pobytów, a więc zdobyte noce można łączyć i przedłużyć sobie urlop.

Ta niezwykle innowacyjna kampania udowadnia klientom, że nie tylko dba o swoje zyski, ale także potrafi docenić lojalność swoich stałych klientów!



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl