Oryginalna kampania promocyjna Starwood!
Nowa strategia marketingowa Starwood ma na celu poszerzenie grona stałych klientów. Wykorzystano zasadę wzajemności: gdy klienci są lojalni wobec hotelu, ten oferuje im darmowe weekendy.
Każdy członek programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest, który w okresie między 1 maja, a 31 lipca 2009 zatrzyma się więcej niż raz w jakimkolwiek hotelu należącym do sieci, otrzyma darmową noc z dniach od piątku do poniedziałku.
Mało tego – nie ma żadnych ograniczeń co do ilości bezpłatnych pobytów, a więc zdobyte noce można łączyć i przedłużyć sobie urlop.
Ta niezwykle innowacyjna kampania udowadnia klientom, że hotel nie tylko dba o swoje zyski, ale także potrafi docenić lojalność swoich stałych klientów!
Każdy członek programu lojalnościowego Starwood Preferred Guest, który w okresie między 1 maja, a 31 lipca 2009 zatrzyma się więcej niż raz w jakimkolwiek hotelu należącym do sieci, otrzyma darmową noc z dniach od piątku do poniedziałku.
Mało tego – nie ma żadnych ograniczeń co do ilości bezpłatnych pobytów, a więc zdobyte noce można łączyć i przedłużyć sobie urlop.
Ta niezwykle innowacyjna kampania udowadnia klientom, że hotel nie tylko dba o swoje zyski, ale także potrafi docenić lojalność swoich stałych klientów!