Biuro podróży fly.pl się promuje!

W kwietniu wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl. Hasłem przewodnim kampanii jest „Rezerwuj urlop z Exim Tours na www.fly.pl”

Kampania dotrze do milionów osób dzięki pojawieniu się w ponad 1000 nośników reklamowych w największych miastach w Polsce.

Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, jej pozytywne ukształtowanie, a także wypromowanie oferowanych przez biuro wycieczek. Ma zachęcić do zakupu ofert Exim Tours w biurze podróży fly.pl

Podkreśla się atuty takiego rozwiązania. Klient widzi całkowitą cenę, bez dodatkowych, ukrytych kosztów, może być pewny, że ta nie wzrośnie i się nie zmieni. Nie ma więc powodów do obaw w momencie, gdy na przykład zmieni się kurs walut.

Firma postanowiła rozszerzyć pole działania i wyjść poza krąg Internetu, a tym samym trafić do większego spectrum odbiorców. Nie zapomniano jednak o sile sieci, a kampanię wzbogacono wykonaniem specjalnej zakładki na stronie fly.pl poświęconej właśnie Exim Tours, z której klient może dowiedzieć się o ofertach dnia.

Kampania kończy się pod koniec kwietnia, ale zapewne efekty działań promocyjnych będą miały charakter długofalowy.




Fot. Billboardy promujące biuro podroży fly.pl



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl