Biuro podróży fly.pl się promuje!
W kwietniu wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl. Hasłem przewodnim kampanii jest „Rezerwuj urlop z Exim Tours na www.fly.pl”
Kampania dotrze do milionów osób dzięki pojawieniu się w ponad 1000 nośników reklamowych w największych miastach w Polsce.
Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, jej pozytywne ukształtowanie, a także wypromowanie oferowanych przez biuro wycieczek. Ma zachęcić do zakupu ofert Exim Tours w biurze podróży fly.pl
Podkreśla się atuty takiego rozwiązania. Klient widzi całkowitą cenę, bez dodatkowych, ukrytych kosztów, może być pewny, że ta nie wzrośnie i się nie zmieni. Nie ma więc powodów do obaw w momencie, gdy na przykład zmieni się kurs walut.
Firma postanowiła rozszerzyć pole działania i wyjść poza krąg Internetu, a tym samym trafić do większego spectrum odbiorców. Nie zapomniano jednak o sile sieci, a kampanię wzbogacono wykonaniem specjalnej zakładki na stronie fly.pl poświęconej właśnie Exim Tours, z której klient może dowiedzieć się o ofertach dnia.
Kampania kończy się pod koniec kwietnia, ale zapewne efekty działań promocyjnych będą miały charakter długofalowy.
Kampania dotrze do milionów osób dzięki pojawieniu się w ponad 1000 nośników reklamowych w największych miastach w Polsce.
Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, jej pozytywne ukształtowanie, a także wypromowanie oferowanych przez biuro wycieczek. Ma zachęcić do zakupu ofert Exim Tours w biurze podróży fly.pl
Podkreśla się atuty takiego rozwiązania. Klient widzi całkowitą cenę, bez dodatkowych, ukrytych kosztów, może być pewny, że ta nie wzrośnie i się nie zmieni. Nie ma więc powodów do obaw w momencie, gdy na przykład zmieni się kurs walut.
Firma postanowiła rozszerzyć pole działania i wyjść poza krąg Internetu, a tym samym trafić do większego spectrum odbiorców. Nie zapomniano jednak o sile sieci, a kampanię wzbogacono wykonaniem specjalnej zakładki na stronie fly.pl poświęconej właśnie Exim Tours, z której klient może dowiedzieć się o ofertach dnia.
Kampania kończy się pod koniec kwietnia, ale zapewne efekty działań promocyjnych będą miały charakter długofalowy.
Fot. Billboardy promujące biuro podroży fly.pl