Strategia promocyjna Geovity
Turystyczna Sieć Marzeń Geovita postanowiła skupić się na wizerunku firmy i przeprowadzić nową kampanię promocyjną.
Strategia marketingowa obejmuje aż 3 duże projekty promocyjne, których odbiorcami mają być klienci Geovity.
Pierwsza kampania „Odnowa biologiczna z Geovity” rozpoczęła prawdziwą reakcję łańcuchową i na horyzoncie pojawiły się już dwie następne.
Od marca do końca kwietnia trwa kampania „konferencje z Geovitą”. Oparta jest o prasę opiniotwórczą dotyczącą branży konferencyjnej. Podstawą strategii promocyjnej jest także Internet oraz portale, których grupą docelową są organizatorzy szkoleń i konferencji. Specjalnie na tą okazję zaprojektowane dwa layouty reklamy pojawiające się w prasie i Internecie.
Od kwietnia do końca czerwca trwać będzie kampania „oderwij się i wypocznij w Geovicie” opiera się o outdoor – towarzyszy temu aż 335 billboardów w największych miastach polskich miastach takich jak Kraków, Poznań czy Warszawa. O Geovicie dowiemy się ze spotów radiowych w 110 regionalnych stacjach radiowych. Specjaliści od wizerunku nie zapomnieli także o ogromnych możliwościach Internetu, w którym również znajdziemy materiały promocyjne kampanii.
Trzyelementowa strategia wizerunkowa z pewnością zaowocuje i przyciągnie do siebie klientów. Tak przygotowana kampania szybko i trwale poprawia markę firmy, a jej rezultaty mają charakter długofalowy i są niezwykle efektywne.
Strategia marketingowa obejmuje aż 3 duże projekty promocyjne, których odbiorcami mają być klienci Geovity.
Pierwsza kampania „Odnowa biologiczna z Geovity” rozpoczęła prawdziwą reakcję łańcuchową i na horyzoncie pojawiły się już dwie następne.
Od marca do końca kwietnia trwa kampania „konferencje z Geovitą”. Oparta jest o prasę opiniotwórczą dotyczącą branży konferencyjnej. Podstawą strategii promocyjnej jest także Internet oraz portale, których grupą docelową są organizatorzy szkoleń i konferencji. Specjalnie na tą okazję zaprojektowane dwa layouty reklamy pojawiające się w prasie i Internecie.
Od kwietnia do końca czerwca trwać będzie kampania „oderwij się i wypocznij w Geovicie” opiera się o outdoor – towarzyszy temu aż 335 billboardów w największych miastach polskich miastach takich jak Kraków, Poznań czy Warszawa. O Geovicie dowiemy się ze spotów radiowych w 110 regionalnych stacjach radiowych. Specjaliści od wizerunku nie zapomnieli także o ogromnych możliwościach Internetu, w którym również znajdziemy materiały promocyjne kampanii.
Trzyelementowa strategia wizerunkowa z pewnością zaowocuje i przyciągnie do siebie klientów. Tak przygotowana kampania szybko i trwale poprawia markę firmy, a jej rezultaty mają charakter długofalowy i są niezwykle efektywne.
Fot. Layout „konferencje z Geovitą”