Strategia promocyjna Geovity

Turystyczna Sieć Marzeń Geovita postanowiła skupić się na wizerunku firmy i przeprowadzić nową kampanię promocyjną.

Strategia marketingowa obejmuje aż 3 duże projekty promocyjne, których odbiorcami mają być klienci Geovity.

Pierwsza kampania „Odnowa biologiczna z Geovity” rozpoczęła prawdziwą reakcję łańcuchową i na horyzoncie pojawiły się już dwie następne.

Od marca do końca kwietnia trwa kampania „konferencje z Geovitą”. Oparta jest o prasę opiniotwórczą dotyczącą branży konferencyjnej. Podstawą strategii promocyjnej jest także Internet oraz portale, których grupą docelową są organizatorzy szkoleń i konferencji. Specjalnie na tą okazję zaprojektowane dwa layouty reklamy pojawiające się w prasie i Internecie.

Od kwietnia do końca czerwca trwać będzie kampania „oderwij się i wypocznij w Geovicie” opiera się o outdoor – towarzyszy temu aż 335 billboardów w największych miastach polskich miastach takich jak Kraków, Poznań czy Warszawa. O Geovicie dowiemy się ze spotów radiowych w 110 regionalnych stacjach radiowych. Specjaliści od wizerunku nie zapomnieli także o ogromnych możliwościach Internetu, w którym również znajdziemy materiały promocyjne kampanii.

Trzyelementowa strategia wizerunkowa z pewnością zaowocuje i przyciągnie do siebie klientów. Tak przygotowana kampania szybko i trwale poprawia markę firmy, a jej rezultaty mają charakter długofalowy i są niezwykle efektywne.


Fot. Layout „konferencje z Geovitą”



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka cookies | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl