„Przelej Kraków na puszkę”
Kraków jako jedyne miasto w Polsce będzie mieć swoją własną puszkę slynnego napoju Coca – Cola. Ruszył właśnie konkurs na projekt opakowania pod hasłem „Przelej Kraków na puszkę”.
W konkursie może udział wziąć praktycznie każdy. Warunkiem jest wiek powyżej 16. roku życia i fakt, że uczestnikiem musi być osoba mieszkająca lub ucząca się na terenie Małopolski.
Projekt puszki ma być promocją miasta, a więc nawiązywać do jego cech charakterystycznych. Musi także mieć związek z hasłem Coca – Coli.
Wyniki konkursu będą znane już 4 czerwca 2009r. Przewidziane są cenne nagrody, nie tylko pieniężne. Fundatorami nagród jest firma Coca – Cola oraz Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych i agencja reklamowa Brandstrom.
Po raz pierwszy to mieszkańcy będą mogli zaprojektować puszkę napoju. Opakowanie to, to niezwykle istotna kampania reklamowa rozsławiająca Kraków. Puszka trafi do wielu rąk i sklepów. Będą ją nabywać również zagraniczni turyści. Takie partnerstwo ma sens i… ogromne korzyści!
W konkursie może udział wziąć praktycznie każdy. Warunkiem jest wiek powyżej 16. roku życia i fakt, że uczestnikiem musi być osoba mieszkająca lub ucząca się na terenie Małopolski.
Projekt puszki ma być promocją miasta, a więc nawiązywać do jego cech charakterystycznych. Musi także mieć związek z hasłem Coca – Coli.
Wyniki konkursu będą znane już 4 czerwca 2009r. Przewidziane są cenne nagrody, nie tylko pieniężne. Fundatorami nagród jest firma Coca – Cola oraz Urząd Miasta Krakowa, Akademia Sztuk Pięknych i agencja reklamowa Brandstrom.
Po raz pierwszy to mieszkańcy będą mogli zaprojektować puszkę napoju. Opakowanie to, to niezwykle istotna kampania reklamowa rozsławiająca Kraków. Puszka trafi do wielu rąk i sklepów. Będą ją nabywać również zagraniczni turyści. Takie partnerstwo ma sens i… ogromne korzyści!