Sukces branży turystycznej Travelport e-Pricing

nullTravelport GDS jest dostawcą systemów globalnej dystrybucji (GDS), w skład którego wchodzą takie marki jak czy Wordspan. WBadania prowadzone przez Topaz International, światowego lidera w wykonywaniu analiz porównawczych, wskazują że sposób Travelport e-Pricing proponuje najtańsze dostępne bilety lotnicze na całym świecie.

Badania pokazują, że w porównaniu z innymi podobnymi systemami jedynie e-Pricing wyszykuje najtańsze ceny i prowadzi do zaoszczędzenia aż ok. 68$ na bilecie, co stanowi niezwykle ważną sumę oszczędności dla firm jak i oczywiście dla kupujących.

Kolejne badania pokazały, że Travelport e-Pricing wyszukuje aż 4 razy częściej dostępne, tanie taryfy niż Amadeus i aż dwukrotnie częściej niż ITA Software i Sabie GDS.

Travelport proponuje średnio o 9,4 procent niższe ceny w porównaniu do konkurencyjnych produktów.

„Są to najświeższe i najdokładniejsze z dostępnych obecnie wyników analiz porównujących technologie wyszukiwania niskich cen biletów, które odzwierciedlają skuteczność narzędzia Travelport e-Pricing – nietestowanego przestarzałymi już metodami audytu, nadal promowanymi przez konkurenta”, powiedział Armin Meier, Chief Commercial Officer, Travelport GDS. – po czym dodaje „Równie ważne jest, że badanie konkurenta przewidywało przeanalizowanie skuteczności narzędzi dla puli miast mniejszej o 150 niż to miało miejsce w przypadku naszej analizy, ponadto w badaniu Travelport uwzględniono także wiele opcji podróży rozpoczynających się poza Stanami Zjednoczonymi. Wszystkie te kryteria dały bardziej solidne i wiarygodne wyniki, wyraźnie potwierdzające pozycję e-Pricing, jako światowego lidera na rynku technologii wyszukiwania najniższych cen biletów”.

Celem strategii Travelport jest dostarczenie klientowi najlepszych rozwiązań i możliwości nabywczych. Wordspan już od lat korzysta z metody e-Pricing. Wprowadzenie tej technologii dla subskrybentów systemów Galileo i Apollo stało się możliwe dzięki ogólnoświatowej integracji innowacyjnych technologii shoppingowych systemu Worldspan.

Technologia ta może znaleźć 350 dostępnych taryf w jednym wyszukiwaniu, a co za tym idzie proponuje kupującemu szeroki wachlarz opcji podróży. Możliwe jest to dzięki wykorzystaniu technologii buforowania podręcznego taryf wyłącznych, która ogranicza liczbę zapytań do systemów linii lotniczych. Jednocześnie przy takiej minimalizacji, maksymalizuje integralność danych taryfowych i dystrybucji wyników dla światowych linii lotniczych w warunkach shoppingu turystycznego.


Fot. Travelport



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl