Gondolą z twierdzy na twierdzę!
Do twierdzy w Kłodzku z roku na rok przybywa coraz więcej turystów. W sierpniu padają rekordy popularności i miasteczko z okazji Dnia Twierdzy odwiedzane jest przez ogromną liczbę ludzi.
W Kłodzku znajduje się XVIII – wieczny system obronny, na który składa się główna twierdza na Zamkowej Górze oraz tzw. Mała twierdza na Owczej Górze. Ta druga niestety wciąż wymaga prac remontowych i promocji.
Obie twierdze połączy gondola, która ma być największą atrakcją Kłodzka i jednocześnie ma przywrócić świetność małej twierdzy. Podróż gondolą ma trwać ok. 5 min, podróż będzie kosztować 10 zł i ma być przepełniona malowniczymi widokami ziemią kłodzką.
Kolej liniowa ruszy najprawdopodobniej za rok. Wagoniki mają być zamówione za polskimi granicami. Szacuje się, że koszt inwestycji wyniesie ok. 1,8 mln euro, ale zwróci się w ciągu 8-15 lat.
Kłodzko inwestując w gondole doskonale rozwija strategię promocji miasta i wzbogaca go o kolejną, istotną atrakcję turystyczną – podkreślmy, jedyną taką w Polsce.
W Kłodzku znajduje się XVIII – wieczny system obronny, na który składa się główna twierdza na Zamkowej Górze oraz tzw. Mała twierdza na Owczej Górze. Ta druga niestety wciąż wymaga prac remontowych i promocji.
Obie twierdze połączy gondola, która ma być największą atrakcją Kłodzka i jednocześnie ma przywrócić świetność małej twierdzy. Podróż gondolą ma trwać ok. 5 min, podróż będzie kosztować 10 zł i ma być przepełniona malowniczymi widokami ziemią kłodzką.
Kolej liniowa ruszy najprawdopodobniej za rok. Wagoniki mają być zamówione za polskimi granicami. Szacuje się, że koszt inwestycji wyniesie ok. 1,8 mln euro, ale zwróci się w ciągu 8-15 lat.
Kłodzko inwestując w gondole doskonale rozwija strategię promocji miasta i wzbogaca go o kolejną, istotną atrakcję turystyczną – podkreślmy, jedyną taką w Polsce.