Czas na las!
2 kwietnia ruszyła VII edycja programu Czas na las. W Wielkopolsce posadzonych zostanie 42 000 nowych drzewek.
„Czas na las” to projekt mający na celu podjęcie działań na rzecz środowiska naturalnego oraz neutralizację dwutlenku węgla.
Do akcji przyłączyła się m.in. firma Mattel Poland a także TIM Film Studio w związku z wprowadzeniem przez Mattel Poland nowej zabawki dla dziewczynek – „Barbie Calineczka”, która w filmie dla dzieci musi zmierzyć się z współczesnym światem i uratować zielony świat roślin. Wszystkie opakowania zabawek są oznaczone tak, by ułatwić segregację odpadów. Zarówno postać jak i opakowania silnie nawiązują do motywu ekologicznego.
Przemysław Rosa z firmy Mattel mówi – „za każdą sprzedaną główną bohaterkę najnowszego filmu o Barbie z Mattel Poland sfinansuje zasadzenie 1 drzewka w ramach projektu CZAS NA LAS”
Partnerem akcji jest Wielkopolski Park Narodowy o powierzchni 7600 ha, stanowiący miejsce wypoczynku i rekreacji wielu osób.
Celem zalesienia jest ochrona sąsiadującego Jeziora Góreckiego, obszaru ochrony ścisłej, poprzez stworzenie naturalnej bariery przed zanieczyszczeniami spowodowanymi intensywnym rolnictwem – wyjaśnia dyrektor WPN Adam Kaczmarek – jak również przeciwdziałanie pustynnieniu Wielkopolski, czego przyczyną są coraz bardziej dotkliwe zmiany klimatu – dodaje.
Sadzenie młodych drzewek w Wielkopolskim Parku Narodowym przyczynia się także do aktywizacji społecznej na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jest dobrym sposobem popularyzacji wśród ludzi konieczności podjęcia działań na rzecz przyrody. Sadzić drzewka będą przedstawiciele lokalnej społeczności, osoby, które wzięły udział w projekcie „Zadedykuj drzewo” oraz darczyńcy.
Podjęcie działań na rzecz środowiska naturalnego przyczynia się do rozwoju regionu i miasta. O atrakcyjnym aspekcie dużej ilości drzew w mieście nie trzeba nikogo przekonywać, bo każdy wie, że ładne miasto – to zielone miasto.
„Czas na las” to projekt mający na celu podjęcie działań na rzecz środowiska naturalnego oraz neutralizację dwutlenku węgla.
Do akcji przyłączyła się m.in. firma Mattel Poland a także TIM Film Studio w związku z wprowadzeniem przez Mattel Poland nowej zabawki dla dziewczynek – „Barbie Calineczka”, która w filmie dla dzieci musi zmierzyć się z współczesnym światem i uratować zielony świat roślin. Wszystkie opakowania zabawek są oznaczone tak, by ułatwić segregację odpadów. Zarówno postać jak i opakowania silnie nawiązują do motywu ekologicznego.
Przemysław Rosa z firmy Mattel mówi – „za każdą sprzedaną główną bohaterkę najnowszego filmu o Barbie z Mattel Poland sfinansuje zasadzenie 1 drzewka w ramach projektu CZAS NA LAS”
Partnerem akcji jest Wielkopolski Park Narodowy o powierzchni 7600 ha, stanowiący miejsce wypoczynku i rekreacji wielu osób.
Celem zalesienia jest ochrona sąsiadującego Jeziora Góreckiego, obszaru ochrony ścisłej, poprzez stworzenie naturalnej bariery przed zanieczyszczeniami spowodowanymi intensywnym rolnictwem – wyjaśnia dyrektor WPN Adam Kaczmarek – jak również przeciwdziałanie pustynnieniu Wielkopolski, czego przyczyną są coraz bardziej dotkliwe zmiany klimatu – dodaje.
Sadzenie młodych drzewek w Wielkopolskim Parku Narodowym przyczynia się także do aktywizacji społecznej na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jest dobrym sposobem popularyzacji wśród ludzi konieczności podjęcia działań na rzecz przyrody. Sadzić drzewka będą przedstawiciele lokalnej społeczności, osoby, które wzięły udział w projekcie „Zadedykuj drzewo” oraz darczyńcy.
Podjęcie działań na rzecz środowiska naturalnego przyczynia się do rozwoju regionu i miasta. O atrakcyjnym aspekcie dużej ilości drzew w mieście nie trzeba nikogo przekonywać, bo każdy wie, że ładne miasto – to zielone miasto.