Słodka promocja Częstochowy

„Kremówki z Częstochowy” to gastronomiczny produkt turystyczny miasta, mający na celu jego promocję.

Produkcją kremówek zajmie się jeden z zakładów cukierniczych, opakowanie przedstawiać będzie wizerunek wieży Klasztoru Jasnogórskiego i herb miasta, czyli dwa główne symbole Częstochowy.

Kremówki już są do nabycia w kilku punktach miasta i co ważne – mają się również pojawić poza jego granicami. Dostępne będą choćby na katowickim lotnisku. Takie posunięcie sprawi, że słodkości trafią także do zagranicznych turystów i stanowić będą smaczną reklamę miasta.

– Na pomysł wpadliśmy w październiku, bo wtedy mieliśmy dużo zamówień na kremówki. Pierwsze pudełka znalazły się w sprzedaży w Domu Pielgrzyma, dziś jestem na lotnisku w Pyrzowicach – powiedział Marcin Sikorski, przedstawiciel „Michasia”, zakładu cukierniczego produkującego pyszności.

zyskała kolejny symbol, a ten stanowi wyjątkowy smaczny kąsek. Oby więcej tak pomysłowych kampanii promocyjnych w innych polskich miastach.


Fot. Copyright. sxc.hu



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl