Zamienić wady w zalety
Pomysł wydaje się co najmniej nieprawdopodobny. Przyglądając się jednak uważniej, wydaje się być całkiem praktyczny.
Skoro nie ma możliwości by pozbyć się wad, trzeba je zaakceptować i wypromować. Wiadomo, że dobra reklama potrafi cudownie odmienić los niechcianego produktu. Władze Warszawy wiedzą o tym doskonale.
Po przyjeździe do polskiej stolicy szwajcarskich ekologów uznali oni, że utrzymanie dzikich brzegów Wisły musi być niezwykle kosztowne i są pozytywnie zaskoczeni, że Warszawie się to udaje.
Warszawa z powodu braku możliwości finansowych nic z tym nie robiła. Okazuje się, że w dobie technologii i drapaczy chmur ten fenomen natury uplasował Warszawę na czołowym miejscu modelowego zagospodarowania rzek.
Uznano zatem, że właśnie tym fenomenem będzie się promować stolica. Podjęto zatem rozmowy dotyczące rozbudowy wałów wiślanych. Pojawiły się plany stworzenia malowniczych deptaków, ścieżek rowerowych, klimatycznych knajpek. Wisła stałaby się kolejną atrakcją turystyczną.
Skoro nie ma możliwości by pozbyć się wad, trzeba je zaakceptować i wypromować. Wiadomo, że dobra reklama potrafi cudownie odmienić los niechcianego produktu. Władze Warszawy wiedzą o tym doskonale.
Po przyjeździe do polskiej stolicy szwajcarskich ekologów uznali oni, że utrzymanie dzikich brzegów Wisły musi być niezwykle kosztowne i są pozytywnie zaskoczeni, że Warszawie się to udaje.
Warszawa z powodu braku możliwości finansowych nic z tym nie robiła. Okazuje się, że w dobie technologii i drapaczy chmur ten fenomen natury uplasował Warszawę na czołowym miejscu modelowego zagospodarowania rzek.
Uznano zatem, że właśnie tym fenomenem będzie się promować stolica. Podjęto zatem rozmowy dotyczące rozbudowy wałów wiślanych. Pojawiły się plany stworzenia malowniczych deptaków, ścieżek rowerowych, klimatycznych knajpek. Wisła stałaby się kolejną atrakcją turystyczną.
Fot. Warszawa. Copyright. sxc/hu