Pokoje hotelowe poniżej 1$? To możliwe!
Przyciągać klientów można na wiele sposobów i od wielu czynników zależy atrakcyjność danego obiektu, jednak jak wiadomo najbardziej kusi cena. Wiedzą o tym właściciele hotelu Bencoolen, którzy wdrożyli w życie wyjątkową kampanię promocyjną, stanowiącą cenną lekcję dla przedsiębiorców z całego świata.
Kampania opiera się na założeniu, że klient sam wybiera cenę, która mu odpowiada i którą jest w stanie ponieść w zamian za pobyt w hotelu. Niewiarygodne? A jednak!
Jak to działa? Przepis na sukces wydaje się być prosty. Klient rejestruje się na odpowiedniej stronie, a następnie pierwszy licytujący może zaproponować cenę, którą jest gotowy zapłacić za nocleg. I tak na przykład można wylicytować sobie pokój, zaznaczmy z pełnym wyposażeniem i wifi, za 0,65 USD!
Kampania obudziła w klientach chęć rywalizacji i wylicytowania najlepszej opcji, a tym samym skutecznie ich przyciąga. Świadczy o tym coraz większa ilość zarejestrowanych użytkowników oraz liczba sprzedawanych pokoi.
Hotel Bencoolen nie jest inicjatorem kampanii, ale skutecznie ją odwzorował z innych, prestiżowych obiektów turystycznych. Wykorzystanie podobnego pomysłu przynosi ogromne rezultaty. Po pierwsze klient ma poczucie, że sam wybiera cenę, która go satysfakcjonuje, po drugie praktycznie każdy ma szansę wzięcia udziału w akcji, ponieważ Internet ma ogromn zasięg.
Czekamy zatem na polskie odpowiedniki kampanii!
Kampania opiera się na założeniu, że klient sam wybiera cenę, która mu odpowiada i którą jest w stanie ponieść w zamian za pobyt w hotelu. Niewiarygodne? A jednak!
Jak to działa? Przepis na sukces wydaje się być prosty. Klient rejestruje się na odpowiedniej stronie, a następnie pierwszy licytujący może zaproponować cenę, którą jest gotowy zapłacić za nocleg. I tak na przykład można wylicytować sobie pokój, zaznaczmy z pełnym wyposażeniem i wifi, za 0,65 USD!
Kampania obudziła w klientach chęć rywalizacji i wylicytowania najlepszej opcji, a tym samym skutecznie ich przyciąga. Świadczy o tym coraz większa ilość zarejestrowanych użytkowników oraz liczba sprzedawanych pokoi.
Hotel Bencoolen nie jest inicjatorem kampanii, ale skutecznie ją odwzorował z innych, prestiżowych obiektów turystycznych. Wykorzystanie podobnego pomysłu przynosi ogromne rezultaty. Po pierwsze klient ma poczucie, że sam wybiera cenę, która go satysfakcjonuje, po drugie praktycznie każdy ma szansę wzięcia udziału w akcji, ponieważ Internet ma ogromn zasięg.
Czekamy zatem na polskie odpowiedniki kampanii!