Pokoje hotelowe poniżej 1$? To możliwe!

Przyciągać klientów można na wiele sposobów i od wielu czynników zależy atrakcyjność danego obiektu, jednak jak wiadomo najbardziej kusi cena. Wiedzą o tym właściciele hotelu Bencoolen, którzy wdrożyli w życie wyjątkową kampanię promocyjną, stanowiącą cenną lekcję dla przedsiębiorców z całego świata.

Kampania opiera się na założeniu, że klient sam wybiera cenę, która mu odpowiada i którą jest w stanie ponieść w zamian za pobyt w hotelu. Niewiarygodne? A jednak!

Jak to działa? Przepis na sukces wydaje się być prosty. Klient rejestruje się na odpowiedniej stronie, a następnie pierwszy licytujący może zaproponować cenę, którą jest gotowy zapłacić za nocleg. I tak na przykład można wylicytować sobie pokój, zaznaczmy z pełnym wyposażeniem i wifi, za 0,65 USD!

Kampania obudziła w klientach chęć rywalizacji i wylicytowania najlepszej opcji, a tym samym skutecznie ich przyciąga. Świadczy o tym coraz większa ilość zarejestrowanych użytkowników oraz liczba sprzedawanych pokoi.

Bencoolen nie jest inicjatorem kampanii, ale skutecznie ją odwzorował z innych, prestiżowych obiektów turystycznych. Wykorzystanie podobnego pomysłu przynosi ogromne rezultaty. Po pierwsze klient ma poczucie, że sam wybiera cenę, która go satysfakcjonuje, po drugie praktycznie każdy ma szansę wzięcia udziału w akcji, ponieważ Internet ma ogromn zasięg.

Czekamy zatem na polskie odpowiedniki kampanii!


Fot. Copyright. woodsy/sxc.hu



MENU

Strona główna

O nas

Redakcja

Mapa strony

Kontakt

Reklama

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

POPULARNE TEMATY

 



Miejsce na Twoją reklamę

O Nas | Redakcja | Kontakt | Reklama | Polityka Cookies i Polityka Prywatności | Mapa strony

Promocja Regionów | Promocja Biur Podróży | Promocja Hoteli i SPA | Turystyka biznesowa i obiekty konferencyjne | Systemy dystrybucji

© drogowskaz.com.pl